AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
543

Högtalare bak i E34

fe
1.671
ferlin
Audi Q8 e-tron
Meckar i en 530xi E61 och en 320d -07 (EPA)
Sitter originalgrejor i bilen nu, låter väl inte sådär jättebra direkt..ska skaffa mig en cd-spelare och tänkte byta ut högtalarna bak till att börja med. Vad sitter det för typ av högtalare bak på e34:orna och vad kan jag sätta dit utan att börja kapa sönder hatthyllan? Tips på modell mm mottages tacksamt!
Här är några ideér:

Länk

Länk
fe
1.671
ferlin
Audi Q8 e-tron
Meckar i en 530xi E61 och en 320d -07 (EPA)
Har kollat lite med sökfunktionen, verkar som om vissa har problem med att koppla in en ny huvudenhet..är det inte bara att köpa en ISO-kontakt och plugga in eller? Tips på stereo mottas gärna, krav är dock att belysningen matchar BMW-röd ;-)

Sen undrar jag vilken typ av ljudsystem jag har i min bil, det sitter 6 högtalare i den..2 vid fötterna, 2 i panelen och 2 i hatthyllan..finns det ett slutsteg nånstans också?

jag har en BMW till iso adapter ligger och skräpar, sugen?? maila ( kostar annars 150-200:-)

Annars ang stereo kolla runt lite, dom flesta leverantörer har mellan modelller med t.ex. röd belysning för just Audi/BMW/VW så kolla sony,pioneer, osv tex. på MDS eller BRLs hemsidor
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.