|
|
|
|---|---|
| Sitter originalgrejor i bilen nu, låter väl inte sådär jättebra direkt..ska skaffa mig en cd-spelare och tänkte byta ut högtalarna bak till att börja med. Vad sitter det för typ av högtalare bak på e34:orna och vad kan jag sätta dit utan att börja kapa sönder hatthyllan? Tips på modell mm mottages tacksamt! | |
|
Här är några ideér: Länk Länk |
|
|
Har kollat lite med sökfunktionen, verkar som om vissa har problem med att koppla in en ny huvudenhet..är det inte bara att köpa en ISO-kontakt och plugga in eller? Tips på stereo mottas gärna, krav är dock att belysningen matchar BMW-röd ;-) Sen undrar jag vilken typ av ljudsystem jag har i min bil, det sitter 6 högtalare i den..2 vid fötterna, 2 i panelen och 2 i hatthyllan..finns det ett slutsteg nånstans också? |
|
|
jag har en BMW till iso adapter ligger och skräpar, sugen?? maila ( kostar annars 150-200:-) Annars ang stereo kolla runt lite, dom flesta leverantörer har mellan modelller med t.ex. röd belysning för just Audi/BMW/VW så kolla sony,pioneer, osv tex. på MDS eller BRLs hemsidor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.