|
|
|
|---|---|
ant |
på min bil sitter det dämpningsmatta i huven som inte verkar vara orginal. kolla på denna bild Länk tänkte höra om någon vet om det är orginalmaterial i mattorna? om det inte är orginal, vad sitter som det orginalmaterial? du kanske har en länk till en bild? igentligen en ganska orellevant fråga men det vore kul att veta om den är bytt. ========== Länk |
|
Ser ut som att du inte har orginal material. Det som sitter orginal ser ut som svart skumgummi med rätt så slät yta. Finns en annan variant också. Tror bl.a. usa modellerna har den. Den mattan täcker hela insidan av huven inte bara de tre delarna som vi har. |
|
|
ant: ser ut som ngt dyrt :) iaf jämfört med orig. dämpmattor.. vad är det för färg på bilen ?? knappast ngn orig. färg... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
eller det liknar rött litegrann, men samtidigt lite guldaktigt där solen lyser...hmmm "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
308 Brillantrot ! BMW - Freude am Grazat fahren ! |
|
| Någon som vet hur mycket dämpmattorna i motorutrymmet väger? | |
ant |
japp, brilliant rot orginal är vad lacken är på min bil. dyrt är nog mattan inte, det ser ut att vara en matta liknade sån som man dämpar ljudstudios med. men jag vet inte säkert. iaf så är den matta jag har inte speciellt tung. dock så kan ju orginal mattan var tyngre. ========== Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.