|
|
|
|---|---|
|
Nu vänder vi mot ljusare tider och tröskeln är liksom överkommen. Det börjar bli dags att se fram emot att plocka fram bettan!! Det är ju visserligen några månader kvar, men jag undrar följande: När brukar ni som ställer av era bilar under vinterhalvåret plocka ut dem igen?? Berätta var ni bor också så man kan se några ev. skillnader i tid och plats! ________________________________________ Länk | |
|
Jag tar nog ut min pärla i April, skall besikta i mitten på månaden så det blir nog då. Mvh: Friik |
|
|
Glömde säga att jag bor i Enköpingskrokarna, men det står i min profil.. Mvh: Friik |
|
|
April här med, verkar passa i mälarregionen. |
|
|
Så fort sopmaskinen har sopat upp allt slatgrus från min gata. typ mars! Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
Grusse |
April brukar jag ställa på mina, bor i Sandviken. |
|
Vädret får bestämma, snö o grus bort först! *Best Man Wins* |
|
| i juni eller juli beroende på när jag får kortet :-) | |
| Tar ut den..?? Jag ska ut och åka om en halvtimme! ;) | |
518i slow mobil |
mars-april någon gång då... Måste ha lti epengar till reggning och lite sånt... Bor i haninge 2 mil söder om sthlm ifall det spelar roll... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
| tänkte åka från jobbet om några timmar:)i bilen.... | |
|
Plockar ut den i slutet av Mars sen blir det Nürburgring i April + Insp 1 i Tyskland bara 3 månader kvar. MVH Stephan |
|
|
När får man sätta på sommar däcken? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Ja, snö är nog inga problem här nere....det är väl mest saltgeggan och sanden på vägen. Jag ska försöka vara så tidig som möjligt (typ slutet av feb verkar bra :), för jag har allvarlig abstinens redan nu. Kanske inte så konstigt när jag kör Jetta nu? ________________________________________ Länk |
|
|
Jag räknar med att på allvar börja använda bilen i mars månad, men såklart kommer det bli en del körning innan dess när vädret är fint. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
M3-Mackan |
Ååh, man måste ju flytta söderut snart hör jag. Själv får man vänta till tidigast Maj kan till o med bli först i Juni. Luleå... -Mackan- |
|
J.L.: 18 år och en 750, det är annorlunda och coolt! ________________________________________ Länk |
|
|
Brukar bli i april, förra året blev det juni. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.