AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
780

Tack till bmwföraren i Angered!

transamgta
Jag fick stopp på min bil i gbg (Angered). Först fick jag punka och därefter gick inte batteriet igång.

Vill tacka den kinesiska? bmw ägare (nyare 3 serie) som stannade och hjälpte mig starta bilen! Får nog ändra uppfattning om er Bmw förare, haha. Hoppas du läser det nu bara.

Daniel
Jadu.
Sådana ÄR vi....

_____
Micke
Länk
Länk
Visa användare
477
Friik
BMW X1 Xdrive20d -18
Japp! alltid redo!

Mvh: Friik
Ja vi bmw ägare är att skysst gäng tänk om bara fler personer kunde vara det, bl.a att ge f-n i andras grejor så skulle nog alla bilägare vara mycket gladare, som att det skulle vara mycket billigare försäkring osv, jag är ju en av dom alla trevligare bmw ägare Hihihihihi

850 Jaa sån är jag
transamgta
Haha... verkar inte som om personen ifråga har sett det här, han kanske inte e nån bmw entusiast utan bara kör å skiter i resten.

850 säger du... Det var inte du som körde mot mig i gbg när jag snurra runt med min vita Trans am ? Hade tur att inget var i vägen! Backa mot ett rödljus bla...

Daniel
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Man ska väl hjälpa varann i trafiken vänner eller??? Tror att alla uppskattar varans hjälp vid behov. Själv så har jag inte haft behov av hjälp vid väg kanten eller träffat på någon för att hjälpa denna personen.
Men visst jag tar gärna hjälp av någon vid behov!

MvH Bmw 4-ever
transamgta
Kom ihåg en gång när jag tappade mitt avgasrör och det hängde å släpa på marken... Alla jävlar bara skrattade avundsjukt åt mig där jag låg å skulle få fast det igen.
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Krama varandra i trafiken.
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
Mr Shhh: lite opraktiskt kanske.. vad sägs om slängkyssar? LOL

hahahaha
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.