|
|
|
|---|---|
|
Någon som har uppgifter på storleken? Jag menar inte slagvolymen utan längd, bredd etc.. Måtten ska vara när motorn är körduglig, dvs med vattenpump etc. | |
|
å i vilken bilmodell hade du tänkt pressa ned en sån här :) anar ugglor i mossen.. :P Finns dom som har fått ned 750:ns V12:a i E30.. så dina planer går säkert bra! bara börja massera plåt lycka till! E28 M535i TwinTurbo |
|
|
Hade jag skrivit om mina planer så hade alla sveriges BMW ägare lynchat mig:) Vill bara kombinera det bästa av två världar. Den kommer (om det går) att hamna i en mittmotorbil! |
|
|
Verkar vara ett kul projekt! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
kom igen berätta nu vi vill veta 540 motorn e ju underbar V8-POWER |
|
ant |
ja nu blev jag allt nyfiken. mittmotor? berätta mer. ========== Länk |
|
toyota mr2 eller vad ska du montera den i icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
| Det kanske är en M1? | |
| MR2 | |
|
Jo... Det e till en Mr2, men det kan jag glömma direkt... Trodde den var lika stor som en fyra, men så verkar inte fallet vara:) Men nu vet jag. Får trimma på turbo-fyran istället... Någon skrev M1.. Det hade varit nåt... |
|
mag |
Ingen som vet måtten ändå ? vikt mm Jag har planer på att sätta i en i min bil och framtida galna planer på en 2002 eller 2000 med V8 :) rädd att en tex en 2002a blir lite framtung. //Magnus |
|
Den väger c:a 210kg iaf Måtten har jag inte i huvudet |
|
mag |
Tackar och bockar, får ringa BMW och fråga :) //Magnus |
RafkoM3 |
Sallepwr: LÄGG av nu marre!! :) /M3 E30(TIC) Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.