|
|
|
|---|---|
|
övrig utr. är komfort och sportpaket, skinn och automatlåda(tror den heter tiptronic eller steptronic). 1 ägare, m-paket Diesel-räsern | |
|
glömde skriva att den gått 17000mil... Diesel-räsern |
|
|
Själv skulle jag passa mig för så långa mil om du inte planrerar att ha bilen tills den går till skrot. Långmilare är inte direkt lättsålda även om dieselbilar antagligen är något mer lättsålda iofs. /Simon |
|
|
Men vad räknar folk med att en dieselbil ska gå egentligen? (inget taskigt mot dig nu simon_en). Knappast 1500mil/år. Långa mil så som 17000 mil på en 00:a borde innebära att den inte fått så många kallstarter bla. Jag menar att man får inte ihop 17000mil genom att rackelköra till och jobbet istan. Men jag tackar för svaret och varsågod fler att skriva era tankar. Diesel-räsern |
|
|
till och FRÅN jobbet istan, skulle det ju vara... Diesel-räsern |
|
| Låter lite dyrt men de bilarna är dyra, det är inte mer med det . Som bekant så är det utbud-efterfrågan som styr ganska mycket och utbud av 530d i sedan utförande är minst sagt väldigt begränsad ! 17000 mil kanske låter lite väl mycket men då vet du i alla fall att den inte är skruvad . | |
|
tarzan325, miltalet i sig är inget konstigt, dock gör miltalet det betydligt svårare att sälja, det hela är naturligtvis upp till dig. Mitt tips är att kolla andra liknande bilar i Sverige och utomlands. Lycka till! /Simon |
|
|
Tack! Jag håller ögonen på både bytbil, autoscout24.de och mobile.de. Har någon nån mer sida at rekommendera? Diesel-räsern |
|
|
Om du är intresserad av att kolla i belgien finns www.belcyber.net (Obs design ala 1997) och www.maxipress.be som brukar innehålla runt 8000 bilar. En handlare är www.111.be Lycka till! /Simon |
|
|
Tack igen, ska snart kolla dessa sidor. Diesel-räsern |
|
|
BMW.de är den sidan jag skulle rekomendera åtskilliga 530d för ca € 20000 även med garanti "gäller i Sverige" exempel 530dA-10/99 9730 mil svartmet/svart skinn ACC xenon pdc elgardin business-paket € 21450 MVH Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.