|
|
|
|---|---|
|
var kan man hitta någon översättning på check-kontrollen från tyska till svenska utan att behöva använda något översättnings program . | |
| instruktionsboken är en lågoddsare.. | |
|
Instroboken kostar inte mycket hos Bmw 100-200kr, det är värt att köpa den så har du nåt att lässa i hela kvällen...hmm faktiskt jätte kul att läsa i den och sen går man ut till bilen och tittar efter om man har vissa extra tillbehör! MvH Bmw 4-ever |
|
| Byt till engelska vet ja! | |
sebbe |
Byt för fan inte till engelska.......BMW är väl inte en engelsk bil??????????????????????????????????? Byt till tyska, eller så köp dig en sketen Rover |
|
hmm..? /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
hmm..? /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
Undrar varför vi skriver på svenska här? BMW är väl ingen svensk bil? Tycker "för fan" att alla ska skriva på tyska här, annars köper vi Volvo istället? Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! Länk |
|
|
Bra Jesperado! Kolla in denna länken annars P-P: Länk Lycka till! MvH Bmw 4-ever |
|
Kuniva |
skriv in orden så kan garanterat jag eller nån annan svara på det ganom att titta i instruktions boken ! |
| P-P jag kan med min gamla skoltyska försöka översätta åt dig. Säkerligen kan några fler här också hjälpa dig. | |
|
Tyska är som att harkla Svenska i sömnen *hehehe* Jeppe!: Hålla helt med! P-P (peak to peak) Nämn vad det är du vill veta så kan ju nån kolla det på en eller två secs =) Tjo - Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.