|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Känns jävligt...eller hur :) ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" | |
|
hehe 15år....uj |
|
|
Snyft....min pärla blir snart en 15-åring! Mvh: Friik |
|
|
Min fyllde år i oktober. Exakt när har jag inte i huvet, men min förra fyllde 11 år den 27/12 nu. För fyra dagar sedan alltså. Dock stämmer det att gammal kärlek aldrig rostar. |
|
| Jag är en lika stolt & nöjd bilägare oavsett om jag har en 15 år gammal BMW eller om jag har en ny. Det vore ju värre att ha en 15 år gammal volvo eller nåt med tanke på att även vissa nyare volvomodeller känns gamla när man sätter sig bakom ratten på dom. | |
|
Min har precis fyllt 5. Om ett år är det dags för förskolan :) ________________________________________ Länk |
|
|
min kärra är femton...snart får den börja övningsköra :) "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
| Min bil är myndig nu! :-) | |
| Min ska börja gymnasiet!! | |
Bimmer7er |
Min fyller 9 i Juni, men faktiskt den yngsta bil jag ägt :)) /// Bimmer7er |
|
Otroligt att BMW-bilar med 10 år på nacken eller eller tom. mer kan kännas så moderna. Jag menar en E38 som är 9 år, den är ju mer modern än många nya bilar som säljs idag. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
"Value for money" ;-) BMW - Freude am Grazat fahren ! |
|
| FMin fyller snart 20 och har just blivit målad, så 10 år till bör den väl orka med, innan nästa renovering. =) | |
| samma här, 20år :) stabilt.. | |
|
518:en fyller snart 16, då får hon börja övningsköra :D MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
En bångstyrig tonåring och en äldre släkting som flyttat in på äldre dar ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
| Min bli 14 år! Börjar precis bli mogen ;) | |
|
Ja adopterade min i somras då va hon 17 år...18 år nu men helt nerkörd...många killar som vatt på henne så nu har hon lagts in för att repa sig...lite smink o så sen blir hon grann igen=) BMW-There ain't no substitute... |
|
| Gammeltacka på 24 år | |
|
Min firar et år den 9 mars /Dominik |
|
Bimmer7er |
Kan tillägga att jag uppfostrar min 9 åring till att vara fet, grym, hänsynslös och brutal :)) /// Bimmer7er |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.