|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vad detta innebär, vilka saker är det som är "chrome -line"? | |
|
Det fanns två olika extrautrustningspaket som var "chrome line", ett för exteriör och ett för interiör. Chrome line exteriör innebär bl.a att det sitter andra gälar på bilen. Chrome line interiör inkluderar chrome-ringar runt en del mätartavlor. /Hans |
|
|
Exteriört är det även cromade dörrhandtag och runt vindrutan, se den här bilden: Länk På min före detta Z3'a var följande cromat: knappen på handbromsen, dörrlåsknapparna (heter det så?), ringarna runt mätartavlorna och båda dörrhantagen (interiört). roadZter |
|
|
Tackar för svaren! Jag trodde att aluminiumen runt växelspaken och ventilationsreglagen också ingick i detta. Har jag fel eller? Eller är kanske detta standard? Sen finns det ju även kromade instegslister. |
|
|
Är det någon som vet om kromringarna runt instrumenten på Z3 passar till E36? /Rickard |
|
|
"Jag trodde att aluminiumen runt växelspaken och ventilationsreglagen också ingick i detta. Har jag fel eller? Eller är kanske detta standard?" Jag skulle tro att detta delvis är beroende på årsmodell. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.