|
|
|
|---|---|
|
Vet nån när bmw övergav de "gammla" rektangulära backspeglar och övergick till de nya avlånga (på e34). Jag fick för mig att det var i slutet av 92, på min t.ex. (nov 92) sitter det redan de "nya". Men ofta ser man 5or (och även 7or) som är 93 eller nyare som fortfarande har de gammla spegelhusen. (hoppas nån fattar vad jag snackar om) Micke K. | |
|
Jag tror att det var -95, det kanske fanns tidigare också men jag har bara sett E34 från -95 med de nya speglarna. Gott nytt år! |
|
sebbe_bmw |
Det var 93! Den 535-90 jag hade från -90 till -93 hade de gamla speglarna sen när jag bytte till en 540-93 så var det dem nya speglarna! Gottnytt! Sebbe |
|
7 Serie E32 hade dom gamla speglarna ända tills den las ner 1994, 5 Serie E34 byte från 1993 års modell. MVH Stephan |
|
|
Jag har en 92b,på den sitter det dom gammla. Söker nya speglar...finns det några förslag på snygga speglar till min M5. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Original speglar som kom 93 ser bäst ut (enligt mig), sätt inga m3 speglar please Micke K. |
|
|
Min är också 92b, men på den sitter redan de nya (finns i galleriet) Micke K. |
|
|
Jag skall oxå ha dom nya speglarna på min bil... Skall börja leta efter dom på bildelsbasen.se Är det ingen som kan tänka sig E39 M5 speglar på sin Bimmer? // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
jag tror inte att e39 m5 speglar skulle se bra ut på en e34. Micke K. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.