|
|
|
|---|---|
|
Hej, E28,E30,E23,E24,E34 sov har ju samma Huvudcylindersmått = 19mm?! Men det är olika cylindrar,kan ju vara lite fysiskt olika, men frågan är? Är det samma packning i Kolven? det ä rju trots allt 19mm:s kolv på alla!? Frågar mig detta då jag skulle kunna tjäna pengar på att köpa en Rep. sats till E28 och säkerligen bara kränga på packningen på min E34:as huvudcylinders kolv?? Är jag helt ute och cyklar elle? Sjukare ändå är att Mekonomen har repsatser till 520 91-96 men inte till 525... Trots att det är Exact samma kolv part nr:05-79492 Sjukt vill jag lova att få mena! Så kan NI alla hjälpa mig att rätta till detta nu! MED HOPP OM HJÄLP! Den gör sig bäst på natten! | |
Grusse |
Är det en o-ring på kolven som du ska byta? Issåfall måste det ju passa, med tanke på att kolen har samma reservdelsnummer. |
|
Troligtvis den som skall bytas.. Men nu sa min Far att har jag Otur så kan det vara repor i Cylindern med så att nu vart det lite mera problematiskt.. Har nämligen inte skruvat isär allt än! Men jag är helt säker att det är det felet iaf.. Tjo - Den gör sig bäst på natten! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.