|
|
|
|---|---|
|
hej, ja är intresserad av att importera in min drömbil eftersom jag inte lär hitta den i sverige, till rätt pris allafal;) så vilka firmor kan man anlita?någon som har förslag på seriösa firmor runt sthlms trakten? har kollat upp bilimporten och steiniger men finns det fler? | |
|
Denna firma ligger dock ej i Stockholm, jag bor själv i Uppsala och använde mig av, Europabil , Göteborg när jag importerade min tidigare Bmw. Vart otroligt nöjd med denna firma. Allt gick mycket smidigt. När bilen var i Sverige tog jag bara planet till Gbg, dom hämtade upp mig vid flygplatsen. De håller till i Askim, Gbg. Fråga gärna efter Esa. Adressen är: Länk |
|
|
Europeiskabilimporten i göteborg mycket seriös handlare.Han heter Jan Berglöf tel 031/7480100. Jag fick visserligen köra upp bilen från gtb till sthlm,men det var ok |
|
|
Hej kolla med Swedecar AB 08-911933 mycket duktiga prata med Thomas//johan Dom hette tidigare steininger AB Michael som ägde firman har nu sålt och där av namnbytet reko killar |
|
| www.jarlsbilservice.com har importerat BMW sedan tidigt 80 tal har egen verkstad mmmmmm | |
|
Eller så kan du ta in den själv. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.