|
|
|
|---|---|
| Ni har säkert sett den på....den har annonserats ut här på bmwpower...vet någon om det är något skumt med den bilen..varför så billig...min kompis skulle visst köpa den for idag och hämtade den...någon som vet något som är värt att veta om den..tacksam för svar | |
|
Nej, jag vet inte men jag var också lite spekulant¨på den, men priset verkade misstänkt billigt... du kan väl skriva en rad om det dyker upp något på din kompis bil... hälsn håkan |
|
|
Det är väl bara att kolla upp vagnen i sedvanlig ordning o därefter slå till(det gjorde väl din kompis?),behöver absolut inte vara något större fel just pga priset...Just E28:or i allmänhet "kastar" folk efter en idag :)) OM dem inte är extremt välvårdade o påkostade. En prisvärd bil är dessa E28:or hur som helst. Mvh Janne. |
|
| Han köpte den som planerat...den hade mycket bucklor på tak skärmar och huv..rosthål i a-stolpen..kammen var urusel..abs fungerade inte..rostiga trösklar som fan var det på den..kjolarna ville nästan inte hållas fast...m.m så den var ganska så skamfilad | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.