AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
507

Lister till en M3:a...

Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Jo jag undrar om det är någon som har bytt listerna på stötfångaren fram??På höger sidan på listen så har det först blivit ett stenskott och sen har det kommit luft under så det har börjat bubbla sig på ytan!!!Inte snyggt med andra ord!!

Mvh Ricke
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Vad är problemet?

Byta dom om du tycker det är nödvändigt. Eller du undrar hur man får av dom? Skruva av nummerplåten, ta bort "listdelen" som nummerplåten sitter på, sen e det bara o plocka, bit för bit...

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Problemet är att dom inte ser så snygga ut....kanske är jag lite petig,men jag tänkte att det kan väll inte kosta så mycket att byta....
Hoppas någon annan på forumet har förståelse för att man vill bevara en M3:a i ett fint skick!
Mvh Ricke
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Om problemet är att de ser "dåliga" ut så är det bara o köpa nya och byta. Tror de kostar runt 200 kr st sist jag köpte på BMW.

/Edvard
BMW CS # 4503
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Jag fattar fortfarande inte. Du har ju inte formulerat någon fåga. "Vad kostar dom?" är en fråga. "Hur bytar man dom?" är ett annat exempel på en fråga.

Jag tror inte att du ska komma med spydiga kommentarer om att bevara din M3:a i fint skick här, för dom flesta här är entusiaster som skämmer bort sina bilar ordentligt och jag är knappast något undantag.

Inget illa menat nu. Ett tips emellertid: Ska du byta, så byta hela vägen runt frontspoilern, annars kan det se lite lattjo ut.

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.