|
|
|
|---|---|
|
Jag är sugen på att byta bil och vill ha en M5 E34, men finns inte dom med automat? | |
|
Nej, de finns ej med automat, men det hade varit roligt om det hade funnits, vilket klipp vid kick-down. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Jag har för mig att en japan byggde om en m5:an till automat med en låda från en 540... Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Fan vad trist då kanske man ska kika på 540 istället,för automat är världens bästa uppfinning. Fy fan va smidigt... |
|
Wizard |
Ja fy fasiken det skulle vara grymt med M5 med med automat. Jag sitter nämligen i rullstol-a.k.a kan bara köra automat bilar... Men däremot finns ju 850:orna med automat, och dom går att trimma...:) Ozzman comet |
| Enligt uppgift kommer M5 E60 att finnas med automat. :) Tyvärr lär man ju få vänta bra länge tills man har råd att casha en sån... :( | |
|
Fördärva en så fin bil med automat! ;) Mvh Patrik |
|
|
Ett hyfsat alternativ är då Alpinas B10 4.6 Som nästan går som M5:an OCH har Automat, helheten är väl itne lika rå iheller men en betydligt ovanligare bil som kanske håller värdet lite längre? www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.