|
|
|
|---|---|
|
Bra kört Magnus! endast 2 tiondelar ifrån Gullabo i superstage...jag är imponerad... Och du Magnus,kör "relaxat" varje gång! :) "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... | |
|
Tack :-) Det var en spännande dag! Nervöst.... typ! /Magnus T ----------------- Länk |
|
|
Håller med, bra kämpat! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Ska köpa spoilernytt till din ära Magnus, Grattis! :) ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
Snygg bil Magnus!!!! vad tyckte du om banan???Du får väll komma tillbaka hit ner till Emmaboda till sommaren........... Mvh Ricke |
|
|
Ricke> SKITskoj o köra ju!!! Alla som får möjlighet borde åka o köra Superstage! Vi får väl hoppas på ett BMW-club reportage nästa år :-) !! Om jag får möjlighet kommer jag mer än gärna tillbaka! Gärna med bättre däck (satsar nog på RE540S nästa år) :-D |
|
|
Föresten här är lite info på bilen om nån undrar: Länk |
|
|
MagnusT: crossbace:n känns det mycket bättre när man kör lite mer aktivt ?? Inte för att jag ska klaga på orginal M3 väghållning, men jag funderar på att slänga dit ett crossbrace.. |
|
|
MagnusT: här kommer ytterligare en fråga.. Vart har du hittat de gudomligt snygga M5 fälgarna till din bil ?? De är så fina så att man kan ramla av pinnen.. Jag har kollat men orginal passar inte på 3 serien.. |
|
|
Gudis> Staget under känns lika mycket som ett toppstag och för halva pengen.... Glöm inte att köpa den lilla gummiklossen som hindrar hela motorpaketet från att röra sig mer än ca 1 cm bakåt. Kostar en hel femtilapp extra ;-D På 3.2'or så är det bara o bulta på. På äldre bilar så sitter inte alltid alla hål på plats med gängor. Finns massa info på nätet... sök på X-brace, xbrace eller crossbrace och M3.... Gudis igen> Det är italienska kopior. Kolla med NB gummi på Birger Jarlsgatan i Sthlm, det var där jag köpte dom (beggade faktiskt) för kanonpris. Om du nämner en lång pratglad j**el i en ljusblå fyrdörrars M3'a så kommer säkert nån där ihåg, hehe! /Magnus ----------------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.