|
|
|
|---|---|
|
Hjälp! Ngt som främst fungerar kanon men även prisvärt! Erfarenheter? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! | |
|
Tjenare. Ser att du har många frågor på M-foumdelen och jag rekommenderar att du använder SÖK-funktionen då alla dina frågor har redan behandlats flertalet gånger. =) Om jag köper en M3:a igen, så skulle jag satsa på både fjädrar och dämpare. Men om jag av någon anledningen skulle endast vilja ha fjädrar, så skulle jag köpa H&R. Dyrare än de flesta, men de är mkt bra. Sänker 40 fram och 10 bak vilket jag tycker är helt rätt. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Håller med Bumper, om du dock tänkt ha bilen ett tag så satsa på ett par riktiga Coilovers, kostar en 13.000:- men det är det värt. Då har du ett fullt justerbart system. Mvh. Robban Johansson |
|
|
Koni justerbara och h&r för ca 10.000 är det en bra kombination för en M3 3.0 ? Mip |
|
|
mip: ja köpte H/r 40/10 och koni sport (ställbara) för 3400+5506=8906:- H/R från Pelle75 på Zatzy och dämparna från stötdämparexperten. Är 20% rea om man hänvisar till hemsidan. De ja köpte fick du dock återanvända de gamla fjäderbenen på. mvh larsson |
|
|
Länk Det är ju oxå billigt om man vill sänka lite mer. Om bilderna stämmer så får man ju me nya fjäderben oxå men de kanske inte är så?! mvh larsson |
|
|
tackar... >bumper, ska tänka på detta=) tack för tipset M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Köp KONI som är FULLT justerbara, både höjd och hårdhet. Det är bäst. Mvh. Robban Johansson |
|
|
Mean Machine>>> Vart får man tag på coilovers för 13000 kronor??? Konis sats är väl bara justerbar i höjd fram och om man köper den satsen får man oljedämpare, köper man deras vanliga gula får man gas, varför är det så? /// Fredrik |
|
|
tackar... ska kika vidare lite... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.