|
|
|
|---|---|
Ras.mus |
Var sitter alla Relä i en E28 (518i -88) Det är speciellt det till bränslepumpen jag e ute efter. Vet ni även vad detta relä är (växlande/enkel/brytande/slutande)? Det borde ju vara ett vanligt 4-poligt slutande väl? Men som sagt, VAR FINNS DET??? |
Ras.mus |
INGEN som vet??? |
markus00 |
jag vet att på E34:an sitter en del relän under baksätet. Har du kollat där kanske är samma placering på E28 //Markus ----- Min bil: Länk |
|
I och brevid säkringsboxen sitter en del reläer men jag är osäker om nåt av dem är till bränslepumpen. De som sitter inuti säkringsboxen är till hel- och halvljus samt vindrutetorkare tror jag. Lycka till! Mvh Daniel |
|
|
Bränslepumps relät sitter på insidan torpedväggen vid kopplingspedalen typ. Ganska säker på att det är ett vanligt 4pol slutande. |
|
Ras.mus |
Antem - Perfekt!! Ska se om jag kan hitta det själv nu! Sitter det under panelen (klädseln eller vad man vill kalla det) eller synligt? (har inte bilen hemma än...) |
|
Bränslepumpsreläet sitter(ganska säker) vid sidan om säkringsburken,synligt under motorhuven...En fyrkantig "sak" längst upp till vänster sett från kylarn(har oftast ett skydd på). På 528 o 535(E28) sitter det iaf där. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.