|
|
|
|---|---|
nilleholm |
Hjälp !!!! Har aldrig importerat en bil förut men nu har jag hittat en 328:a till kanon pris. Jag skulle behöva hjälp hjälp hjälp med hur jag skall gå tillväga. Det bästa hade varit o få snacka med någon som kan den biten per telefon. Såg nån snubbe på nätet som importerar bilen åt dig för 4500:- på Länk. Ingen aning vad det är för kille men. Någon som kan hjäääälpa mig ? -=Nille=- |
|
Kolla importguiden här på BMW Power. Eller maila Johan (som har skrivit importguiden). /Anders M3 -86 B3 -95 318i -96 |
|
|
Jag hade själv aldrig importerat en bil innan jag hämtade min M3´a i tyskland. Men genom import guiden på denna site var det inga problem ! jag hämtade min bil längst ner i södra tyskland och firman jag hämtade den på hade aldrig sålt en bil på export innan !!! Däremot mailade jag på en hel del bilar innan jag hittade min pärla och dom flesta firmor jag pratade med kunde ordna alla papper för en billig slant. Du får gärna maila om det är ngt du undrar över.. Lycka till !!!! Jemej |
|
|
Hej jag har hämtat ett antal bilar (både BMW, Audi, Porsche och VW) till mig, kamrater och familj. Finns några saker att tänka på. Släng gärna iväg ett mail så hjälper jag dig gärna om jag kan. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.