|
Sida 8 av 14
|
|
|---|---|
|
K700i och 6260 är snygga telefoner men som inte faller mig i smaken. 6260: 130 gram och 2-4h samtalstid, för en så tung telefon borde åtminstone batteriet vara bra tycker jag... K700i: Har inte möjligheten med återkommande möten i kalendern, inget minneskort och tycker att joysticken inte är så bra - med det är en smaksak antar jag. Dessutom 40mb minne som inte går att uppgradera, varför ska man ha mp3 spelare då? Inget ont om era telefoner - bara mina 5 öre! :) /Msnray/ |
|
|
Manray: Återkommande möten bokade via outlook är inga problem i min lur iaf. Menar du att man inte kan lägga upp återkommande möten i själva luren? Joysticken fyller sitt syfte men jag håller med om att den kan vara lite fumlig, speciellt när man spelar tennis :) Att de inte sitter memorystick i den är en klar miss, de finns tom en plats för minnesmodulen, men Ericsson valde att inte sätta dit memorystick pga tidsbrist. De är vad jag hört iaf. Om man vill köra sina favolåtar som ringsignal funkar 40 mb. Vill man använda den som IPOD så är mitt tips o köpa just en IPOD. viss skillnad på begränsningarna i en minnestyp som memorystick i förhållande till en mobil h.d på 60 gigabyte :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendtan; Precis, i luren menade jag. Men det är ju bra om det går att fixa genom outlook. Jo, för ringsignal så räcker ju 40mb... :D /Manray/ |
|
|
Får lov att uppdatera här. Har nu övergivit operatören Tre och dess telefoner för en lång tid framåt. Tillbaka till gamla hederliga GSM alltså. Det blev mycket riktigt en T630 Liquid Black efter mycket funderingar. T610 gillar jag verkligen men modellen är tyvärr på väg ut och då känns det inte rätt att skaffa den. Z600s design gillar jag inte alls; två block ovanpå varandra med plastiga skal. Det som talar för den är väl dess låga SAR-värde men det orkar jag inte ta hänsyn till ;) K700 ÄR en fräsh telefon och har många funktioner. Men det känns inte som att den har något väsentligt att erbjuda utöver det min T630 har, som jag vill betala för. Mp3 är inget jag efterfrågar då spelarna i mobiler inte har alls de spellist-funktioner som finns i riktiga portabla Mp3-spelare. F ö så vill jag bara "varna" lite för Tre och speciellt för Nec e616. Är man ute efter tillförlitlighet, kvalité och service så är man ute och cyklar. Ångrar att jag inte köpte en SE direkt... --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Johan S: Ugotmail! Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan.. Kan jag oxå få det där temat? /johan |
|
|
Visst kan du det. Är de någon mer än jag som fått de och fungera? Känslan blir mer och mer att de är enbart anpassat för k700i. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Uppdatering även för mig. Har avvecklat min T68i (bästa telefonen jag haft hittils!), och köpt mig en vit T630. Dessutom har jag Olof Ovenholms "gamla" Nec e616, som jag bytte till mig mot en handdator som jag köpt av wendtan :D Både T68an och Nec:en är för övrigt till salu om någon skulle vara intresserad Mathias, Maila temat till mig också så ska jag testa när jag kommit hem! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Nu har jag kommit över 21st teman som går fin fint på Z600!! Antagligen också på fler modeller. Är det nån som vill ha? :-) Wendtan---> Fick inte den där att fungera tyvärr...men tack ändå! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Motorola A925 Tokbra telefon på alla sätt utom storleken. Lätt att flasha om den och efter det installera emulatorer mm så man klarar alla program, spel mm som finns ute på marknaden. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Är det någon som har fler teman till K700:an som kompliment till det grymt snygga M5 temat? ///Johan |
|
|
Oj! Vilken oerhört intressant tråd... (Var bara tvungen att skriva min åsikt! ;-) //Henrik |
|
| wendtan: det där temat.... hmm skulle man kunna få dregla över det? | |
|
Masten skulle också vilja ha ett mail från wendtan med ett tema i :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Gustav var snäll och lade upp den på Bmwm5, så den finns här: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Några nya som har tillkommit: 7610,6670,6630,3220,5140 med gps och snart 9300 |
|
|
Sony Ericsson T630 sedan i somras. Tveklöst bästa telefonen jag haft! Till sommaren blir det sannolikt en K700 :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kalle Hansen: Vi behöver snacka allvar det ser jag:))) |
|
|
MYCKET allvar!!! :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag köpte precis en S700i, den telefonen gillar jag :) Fler som har köpt en sådan ? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.