AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
26.399

BMW och Telefoner!

Sida 7 av 14
Jag då wendtan? :-) Jag har en z600 med teman...det lät VÄLDIGT intressant det där du surrade om :-)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
spookshow: kanske lättare om jag lägger upp den någonstans.
Men ja ska maila den till dig med.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Jo
488
JohnnyB
320d xdrive -08
Nokia 6610.
Som är en perfekt telefon för E36 iallafall!
Om man fäller upp locket för askkoppen i mitt/handbroms konsolen, så passar telefonen perfekt där, och sitter fast i alla kurvor.
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
wendtan:
Om det inte är för mkt begärt så skulle jag gärna vilja ha det temat.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Grabbar, ni har mail.
Ge mig gärna feedback på hur de funkar i andra lurar är ni snälla.

Länk
Är det bara att skicka över det med ir från datorn eller??

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Japp, eller blåtand om möjlighet finns.

Länk
Tyvärr så får jag "objektet kan inte öppnas vill du radera objekt" på min z600...skittelefon...måste köpa ny :-)

Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Tackar wendtan!
Återkommer när jag fått in det på telefonen eftersom att laptopen i huset med ir-öga inte är hemma för tillfället.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Wendtan:Skulle du kunna skicka över M5 e60 temat till mig också.

Tack på förhan!

Mvh Johan
Johan: Visst kan jag det. tyvärr inte förrän på måndag dock.

Länk
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Wendtan:ska bli skoj att se hur det ser ut.

Mvh Johan
Nokia 6230 med blåtand finns det någon bättre nix
N gage med flera spel
Nokia 7250I i lådan
Nokia 7650 i lådan
Nokia 6310 3st i lådan

Har beställt 6260 som är grymnt snygg se länk:

Länk

Ps.den är snyggare live
Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Tjena tänkte höra om nån har koll på försäkringsfrågor här.

Kom nyss hem från gotland och jag ramlade ner från kajen dum som man är. Men nu pajjade telefonen och jag har ett års försäkring men jag har fått höra att den gäller inte på själv vållande vattenskador (?) stämmer det?? jag har bundit upp mig i 2 år så jag har ingen lust att betala massa pengar och sen inte ha någon telefon.. jag vill inte dra nån rövarhistoria heller att något annat hänt vet ni något?!
Starre: Jag märker att din och min smak på hur en snygg tfn ska se ut går isär fullständigt :)
De Java baserade spelen i K700i tycker inte jag går av för hackor heller faktiskt. De i samband med en väl fungerande radio, kamera+videokamera och ett mycket väl fungerande blåtands snitt med ftp funktion tycker ja gör k700i till den mest kompletta luren därute. Och snygg är den med :) Länk

Vi kanske inte skall glömma vem som utvecklade blåtand, och vem som fick krypa till korset efter långt om länge och börja använda det :)

Länk
Hrm. De flesta inkl. E har väl haft sina ups and downs vad gäller funktionerandet på sina Bluetoothmoduler, i synnerhet på t.ex 800 och 900-modellerna. Testade K700 för ett par veckor sedan, seg fördröjning flera sek. från att man tryckte "svara" på BT-headset tills den kopplade upp. Kanske tidig variant på s/w i telefonen?
N är inte mycket bättre, fick just svar från dom på en fråga som jag mailade i början av November -03 på ett par buggar i s/w på 6600. Inte illa, efter endast 8 månader. BT-delen funkar dock bra i denna modellen.

FP
Folke: MIn K700i kopplar till HBH-65 på mindre än en sek.
Hur de är med eftermarknads headset har jag dock ingen aning om.

Att ringa upp via blåtand till GPRS nätet via Ipaqen tar någon sekund innan den kopplar, men de tycker jag är fullt acceptabelt.

Länk
wendtan:

Min 6230 ihop med Hs-w4 kopplar ihop sig på mindre än en milli sek:))

Tror att det bästa och enklaste lösningen till att få det fungera oavsett märke är att alltid hålla sig till orginal tillbehör.

Nå wendtan vem uppfann blåtand antar att det är.....
Jag för min del tycker både E och N skall hålla sig till den öppna standard som Bluetooth är och inte köra egna race för att få sälja sina originalheadset. Andra tillverkare klar ju det...
Om man sedan har lite problems med t.ex skärmning mellan GSM-sändaren och BT-modulen internt på vissa serier så att den senare delvis störs ut när telefonen är aktiv så bör man inte vara stoltare än att man kan erkänna det.
Jag vill inte försvara varken den ena eller den andra, original eller eftermarknad, jag har god tillgång till båda och kan bilda mig skaplig uppfattning om förhållandena.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.