|
Sida 6 av 14
|
|
|---|---|
|
Kör på en svart SE T630 med Bluetoth HF. Är nöjd med den men skulle helst vilja ha en P900! Har alltid haft Ericsson/Sony Ericsson och är nöjd med deras telefoner! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Kör med en SE P900 //Robban |
|
|
Sony Ericsson Z600 sen lanseringen. Med gamla mobilvanorna så hade jag skaffat Blåtands-handsfree, men p g a minskat mobilanvändande använder jag bara den vanliga handsfreen med svarsknapp på sladden. :) Tittade för övrigt lite på andra märken för en gångs skull, och insåg att Nokia helt förlorat greppet om sina designer. Det har dessutom blivit VÄRRE sen jag köpte telefonen, så jag fortsätter med trygga gamla LM Ericsson-märkta produkter. ;) |
|
|
Diverse telefoner men kör mest med samma som Robgus, P900. /Manray/ |
|
|
För tillfället har jag en Nec e616. En mobil som inte känns färdigutvecklad, massa små buggar och fel i den. Funderar allvarligt på att gå tillbaka till GSM nåt år eller två tills 3G är helt utvecklat. Har sneglat mot SE nya K700i, men efter att ha kännt på den så tycker jag den känns lite plastig så kanske blir det en T630 istället. Tidigare har jag avverkat en T18s och en T28s. Både köpte jag när de var sprillans nya. Gillade dem skarpt! --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Får väl uppdatera har nu sen ett halvår tillbaka en SonyEricsson Z600 En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
T610 med Jabra Bluetoth handsfree Nokia 6310 och orginalluren i bilen... |
|
|
sen julas kör jag på en beggad nokia 6510, fortfarande nöjd, ångrar inte en sekund att jag backade över siemens C45:an jag hade ca 9 månader ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
8310 heter den ju... inte 6310. |
|
|
Använder mig av det senaste av det senaste en Ericsson T-39 med glesbygdsantenn. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
Gasfot |
Finns bara en telefon som gäller om man vill ha allt! SE P900 med bil-HF, Extern Antenn, Svanhalsmic, Extern Lur, Music-Mute! |
|
En sliten Nokia 3310 med dåligt batteri, utrustad med ett slitet rusta-piratskal för 50:- ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Om de är någon med S-E K700i eller liknande S-E som stödjer teman, hojta här om ni är intresserade så ska jag skicka de ultimata M5 E60 temat. Så grymt snyggt så de finns inte :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Får väl ta och uppgradera mig har varit nyss och köpt en Sony Ericsson som man kan ta kort med hittar inte vad den heter står inget på telefonen förutom quick share på ena sidan och online på den andra sidan. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Har en Nec 616 och precis som olof så tycker jag att den känns lite mystisk! Krångligt menysystem samt många småfel... Men vem bryr sig när man kan ringa billigt! Blir ju mer pengar till soppa då=) Har även en avlagd Z600... /Cronor |
|
|
B-M: Kan du välja teman i tfn:en som ändrar meny utseende osv? Typ som ett tema i Windows? Kan du det så så kan jag skicka temat om du vill. De låter som du köpt en T630 tycker jag. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
B-M: För att se vad den heter får du annars lyfta av batteriet o läsa på lappen. Där ska de stå. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jepp det finns flera teman i telefonen,det tar väl ett tag innan jag klurar ut hur telefonen funkar,instruktionsböcker är för fegisar:)).Nä det verkar som om jag får krypa till korset och läsa lite om telefonen.Det tog 5 min innan jag hittade var dom satt av/på knappen:) ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Aha en T-630 var det som du trodde ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
B-M: Du har mail. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.