|
Sida 4 av 14
|
|
|---|---|
|
Asken, 8810, är det den gamla helt i krom? Vill du sälja? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Varför får denna tråd vara kvar när: "vad kör ni för skoter" -tråden inte fick vara kvar?..Som jag förövrigt tyckte var en intressant tråd. Absolut ingen kritik..men den hade ju med fordon att göra iaf. Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
hakar på denna tråd! sitter på en siemens c45, sämsta skiten som tillverkats någonsin, finns inte ens kalkylator på den, slår av sig automatiskt osv trots service i ur o skur, hade en nokia 3210 tidigare som höll för 3 års ständigt tuktande. håll er till nokia (eller ericsson) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Har nyligen köpt en Nokia 6100. Ska sälja min 8310 (som dock är i nyskick), någon som är intresserad? // Lazze Länk |
|
|
R600 (KÖP ALDRIG EN SÅDAN) är nu ersatt av T68i som jag hittils är toknöjd med :) R600:an är inne på reparation för sjätte gången (tur att man hade garanti), får väl se om den kommer tillbaks nån gång :P Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Nokia 6510 så klart:-) /Bmw Anders |
|
|
Sonyericsson T610 - kanontelefon Sonyericsson P800 - Kan allt men stor Sonyericsson T66 - Liten och smidig Nokia 5210 - Tål mycket........ |
|
|
För att göra träden mera bilvärdig. Hur har ni era mobiler kopplade i bilen. K-Jörgen |
|
|
TRÅDEN mer bilvärdig.................. K-Jörgen |
|
|
K-Jörgen: Man kan hänga BMW-dekaler, gamla bildäck..mm i träden ;-) // Lazze Länk |
|
|
Känner pressen att hänga på den här "träden";-) Nokia 3310 med uselt batteri Två bilar är fler än en.. |
|
ant |
SonyEricsson T610 - Fin telefonen som fortsätter att imponera. Siemens ME45 - Jobbtelefonen, verkar tåla vad som helst. ====== Min bil:Länk |
|
Samsung v200 för tillfället mkt nöjd med den väntar på v300 kommer i maj... Snart 410 hk 622nm |
|
|
Nokia 8310 som jag är väldigt nöjd med. Länk Använder ett vanligt headset när jag är ute och åker. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Ericsson T68m En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
Sony Ericsson T68i, blåtandhandsfree i bilen. /Wille |
|
|
I min Touring sittter det en BMW orginal telefon. Den är bra i bilen. Annars så är det SonyEricsson modell ny och dyr (ej betalad av mig). ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
För eventuellt intresserade så har jag en Nokia 6310i samt Nokia 3110 i bilen. 3110:an följde med bilen (Option 627) och är integrerad med MF-ratten och Handsfreen. Har bara ett abonnemang, när telefonen i bilen är på ringer den först, sedan 6310:n, mycket praktiskt. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Jag är jättenöjd med min crome/silver färgade Samsung SGT T100 som passar alldeles perfekt ihop med cromeline inredningen i min pärla . :-) Länk |
|
|
En SonyEricsson T610 som väntar på hållare och systemkabel så att jag kan koppla det till handsfree utrustningen i bilen..Hade tidigare en t68i som också var monterad i bilen. Är dock lite sugen på Nya P800 när den kommer i höst. Kalendern i T610 är tyvärr lite för dålig men annars trevlig lur. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.