|
Sida 3 av 14
|
|
|---|---|
|
Lurar jag avverkat: 1 st. Philips Diga- Problemfri men ful och rätt dålig. 2 st. Ericsson 628- robust men ful och trist lur. 1 st. Ericsson T10s- Billig, med usel kvalitet på luckan. 2 st. Ericsson T28s- Lyckades knäcka av luckan på den första, den andra var den bästa telefon jag haft. 1 St Ericsson T20s- nuvarande reservtelefon(behövs då R600 är på lagning varannan vecka). Ful men funkar. Min kompis Ericsson R310s blev faktiskt överkörd av en BMW(!!!) och klarade sig oskadd sånär som på ett par repor i gummit! Den håller alltså vad den lovar! Mvh Kalle |
|
|
Jag har en Nokia 3210 som jag är nöjd med, men jag suktar efter den nya Samsung SGH- A800 modellen ... den har väckt habegäret hos mig, så den ska jag köpa efter nyår =) Länk |
|
Bimmer7er |
Nokia 8310, letar lämplig plats att ha den på i bilen, är trött på att ha den liggande lös då den far hit o dit i kurvorna. Någon som har tips om var man kan fästa den ? (E38) /// Bimmer7er |
| ericsson t39 nöjd med den | |
|
Haft min T68i länge nu. Nästan ett år. Det är en nollserie men fungerar klockrent trots det! KÖP! |
|
| Har en Ericsson T-65:a | |
|
Bimmer7er: finns ju hållare me självhäftande tejp som man kan sätta vart som helt i bilen,sen finns de ju även hållare som man hänger fast i fläktgallret om man inte vill tejpa fast... sen finns de ju även mangneter....finns mkt olika saker som du ser!! |
|
|
Jag har Nokia 7110,betald efter två års abonemang,håller på att dö! Går bestämd framot! |
|
Bimmer7er |
LazerEye: 8310 fäster inte på mangneter. Hållare som hängs fast vid fläktgallret gillar jag inte, vill ha fritt där. Återstår att leta smidig hållare med självhäftande tejp, hoppas bara den går att ta bort utan att det blir fula märken den dan jag vill ha bort den. /// Bimmer7er |
|
Man kan limma på ett tunnt plåtbleck på baksidan av 8310 och limma magneten i höger nedre hörn på innerbackspegeln. Funkar klockrent. _____ Micke Länk |
|
Bimmer7er |
Micke: Låter bra, tack för tipset :)) /// Bimmer7er |
|
Köpte en Ericsson T 65 i juli på inrådan av en kompis som påstod att Ericsson har blivit mycket bättre. Den första lämnade jag tillbaka dagen efter köp för att menyerna låste sig. Den andra höll i 4 månader sen blev den långsam i menyerna. Tröttnade och sålde den. Köpte en Nokia 6510 för 1 månad sen och är mycket nöjd med den!!! Har också avverkat en del... Motorola Micro Tac var den första, en Philips Fizz, en Ericsson av glömd modell, en Nokia 6110, en Nokia 3210, en Nokia 3310 sen ovan nämnda T65 och avslutningsvis min nuvarande 6510. Har säkert glömt nån "under resans gång"... /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Motorola P7389. Amerikansk telefon som är ungefär som amerikanska bilar: Mycket "lull-lull" men usel finish och hög förbrukning! Nästa gång vill jag ha en tysk telefon med röd display som matchar instrumenten i beemern! Mvh Daniel |
|
|
Bimmer7er: stämmer som micke säger,kan limma på ett plåtbleck! men sattsa gärna hellre på en hållare som du sätter fast me dubbelhäftad tejp,mobilen sitter bättre i en sån.... |
|
| Har en T39i och det är utan tvekan den bästa mobil jag haft, (den första köpte jag 1988). | |
Bimmer7er |
ok, då får jag leta tunt plåtbleck till 8310....hmm...undrar var man hittar en lämplig sådan? /// Bimmer7er |
|
Bimmer7er: Plåtbleck finns på Clas Ohlsson. Kanske även Biltema. Automat är bekvämt |
|
|
2st 8210 med hansfree som ersatte den gamla Bmw org, telefon och sitter perfekt i gamla telefon konsolen. MvH Bmw 4-ever |
|
|
I X5an: BMW Motorola handy, V3690 med HF I 540n: BMW Motorola fastmonterad I väskan: Nokia Communicator I fickan: Nokia 6510 i någon låda hemma: Nokia 8810 Mvh Asken med minus 23 i Norge |
|
sebbe_bmw |
Asken skall då alltid vara värst!=) Gott Nytt År!! Sebbe -21!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.