|
Sida 2 av 14
|
|
|---|---|
|
Ericsson T39 "BMW make the world faster" |
|
|
Ericsson T39 "BMW make the world faster" |
|
|
Siemens M50, med en E28 som logga :D MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
sebbe_bmw |
Min första var en Panasonic NMT 450.. Kommer inte ihåg mer vad modellen hette, fast montage i bilen och man ha med sig en stor låda om man skulle ha med sig telefonen utanför bilen=) Standbytid på en halvdag på sin höjd=) Sebbe |
sebbe_bmw |
Detta var då ibörjan av 90-talet! |
|
Hehe.... När Stephan skrev att hans Nokia 3410 var i samma färg som hans bil så kom jag på en sak... Ska köpa en burk Arctis Grau och lacka om mitt skal till min Nokia 6210 :-) Bara man täcker plasten till displayn väl så e det nog inga probs =) Mvh Tobbe P.S 6210an är kanon bra, tycker jag... Inte minst minnet! Har 140 sms i inkorgen och det går bara in mer och mer... Ska undersöka hur mkt den pallar! =) |
|
|
En T68 monterad i mottkonsolen. Se länken _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Jag har följande "telefonpark" i min ägo just nu: Sony Ericsson T68i, Ericsson T28, Ericsson SH888 och Motorola P7389. :) | |
|
Använder just nu en SonyEricsson T66. Det enda bra med skiten är att den är liten, men funktionaliteten är dålig, standbytiden kass och den har en egen vilja ibland. Nokia 6210 i vanliga fall. Instämmer med J.L, Nokia 6000-serien är jävligt bra telefoner ; ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Dels en Nokia 8850 som jag använder,en Nokia 6150 till salu och en Nokia 3210 oxå till salu. MVH Spin |
|
|
T68i och 8210 MVH |
|
|
Motorola T720, Glänser snyggt på högen av dollarservetter i mittkonsollen! |
|
|
I bilen Motorola V3650 (med BMW part# och BMW i displayen vid uppstart) I handen/fickan Nokia 7210 med min hastighetsmätare som bakgrundsbild ; I byrålådan Nokia 8850 |
|
| Jag har en Sony-Ericsson R-600 som funkar klockrent. Har aldrig strulat på nåt sett. | |
|
Nokia 6510 ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| Har en Ericsson T39. Är hur bra som helst! | |
|
Har en siemens M35i. Ingen skönhet men praktisk med sitt fuktskydd. //Erik// |
|
|
Siemens, funktionell och pålitlig tysk produkt! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Siemens ME45. Mycket nöjd med den, bra driftstid, bra ljud, vatten och dammskyddad etc. Det är lite kul att man kan uppdatera mjukvaran i telefonen via internetuppkoppling! Dessutom passar den i interiören på bilen när den sitter i sin hållare :o) Har haft både Nokia och Ericsson-telefoner innan, men de har strulat på olika sätt. Mvh |
|
|
Har en Ericsson T68, som har fungerat perfekt till skillnad från de andra Ercisson jag haft. //Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.