|
Sida 13 av 14
|
|
|---|---|
|
Inte undra på att Sony Ericsson haft leveransproblem :) W800i här också sen nyårsafton. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Nokia 3650, färg = typ Saffransgul färg (matchar inredningen mycket bra). Wargen |
|
|
Kul att så många skaffat W800i och är såååå nöjda, men hur gör ni för att lyssna på mp3-låtarna i bilen? /Ola Skön, skönare, BMW |
|
|
Det gör vi inte :) Åtminstone inte jag... /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Någon som har skaffat en S-E P990 ? hur funkar den i så fall? BMW CS #5139 |
|
|
Jag brukade den i några dagar, kort summering enligt mig: Har allt, för mycket funktioner nästan, basic telefonerande kommer nästan i skymundan, man skulle t.ex vilja ha valbar textstorlek, högtalaren skall gå att ha påkopplad redan under uppkoppling av samtal. För små knappar, lite seg i menyerna, mycket seg vid uppstart, dålig batteritid. Men en del av detta kommer att förbättras, den kommer att sälja bra. FP |
|
| Nokia 8800, Trevlig kvalitetskänsla men telefonen i sig är riktigt dålig. Batteritid som påminner om tidigt 90-tal. Tur att man fick en snygg laddningsstation till med plats för extrabatteriet :) | |
|
Vad har ni för ringsignal då? :) |
|
|
Har polisradiotrudelutten som ringsignal, och "ta du din cigarett och cykla till Bahamas för fan" (från filmen "Dom kallar oss mods") som meddelandesignal! /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Nokia N95 - Funkar i alla lägen (förutom förbannat dålig batteritid). "Livsregel - Hellre en BMW på parkeringen än pengar på banken" |
|
|
Jag har sedan ett par månader en Sony Ericsson P1i, bästa telefonen jag har haft! /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
HTC Touch Cruise, ny för veckan faktiskt... Innan det en HTC TyTn II. Underbara telefoner båda två, gör fanimej allt, och sedan Windows Mobile 6 kom har Microsoft fått ordning på mjukvaran också. Ska för övrigt bli kul att se SonyEricssons Windows-mobil som kommer till sommaren/hösten. Wilhelm Svenselius |
|
|
Du tror inte att det är en sån du redan har...) Dvs det är väl inte otroligt att HTC tillverkar den nya S-E luren. På tal om S-E, ni som kör med P1i. Jag har en sån sedan slutet av sommaren, jag tycker det är dålig prestanda på mottagaren. Ofta röd signalstyrka och till och med "endast nödsamtal" på samma plats där jag kört andra lurar utan problem tidigare. Gick bättre de första månaderna verkade det, sen allt sämre, nån som känner igen detta? FP |
|
|
folke: Jag har läst om det problemet på några forum. Jag har inte märkt av några sådana problem med min, mitt enda problem är att jag inte har 3G-täckning när jag är på jobbet men det beror snarare på Telia än på P1:an. /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
S-E P990 samt W880, bägga är snart 1 år gamla. Ngn som vet när efterträdaren till P990 kommer ? Blir det nya X1 dom blir efterträdaren ? Länk BMW CS #5139 |
|
|
Masten: Intresserad av dessa forum, du kan inte länka eller så? FP |
|
| Nokia N95 8Gb samt HTC S730 | |
|
J.L: Efterträdaren till P990 är ju P1i? Har läst att P1:ans efterföljare förmodligen kommer heta P5i. folke: Kika på Länk och Länk . /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Ok, hade fått för mig att P1i var efterträdare till M600i? P990 och P1i har ju dessutom sålts parallellt ett tag Länk BMW CS #5139 |
|
|
Har själv en SE W810i sen ett år tillbaka... Ingen här som vågat sig på att ta hem en iphone å knäcka denna? //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.