AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
26.402

BMW och Telefoner!

Sida 12 av 14
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Efter att folk inte kunde höra vad jag sa i min 610 lur så fick jag äntligen tillfälle att byta till en K750i. Var som att gå ifrån windows 95 med 4 mb minne till XP med 1gb ungefär. Trevlig lur det här, speciellt när man lagt in lite roliga Javaprogram. Mitt tips är jimm www.jimm.org, en ICQ klient som funkar klockrent!
Sa
76
Sailor
520iA Sedan 2001
Hej alla Telefonägare.
Jag har sökt i denna långa tråd om möjligheten att koppla in SonyEricssons w800i´s fina MP3 spelare till BMW Business RDS. Det borde finnas flera tel-
ägare som är intresserade?
Se min fråga: Länk

/Ola
Skön, skönare, BMW
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
tänkte byta min värdelösa LG 3g telefon.. funderar på S-E Z800 eller Nokia 6680, vilken hade "panelen" här valt??
har inte tidigare gillat S-E alls men är väldigt nöjd med K750i så nu lutar det mer åt Z800 men jag vill gärna har fler åsikter om saken..

BMW CS #5139
tja!

Har en Nokia 5210 (som jag använde på mcbuder)
En Sony Ericsson T610
En Motorola V980 3G
Alla dessa fungerar grymt bra ;)

*JUST DO IT*
Sa
76
Sailor
520iA Sedan 2001
Med en dåres envishet kommer jag tillbaka och undrar om ingen har några tips om en bra anslutning från en SE W800i till BMW Business CD.
Denna W800i är (tycker jag) den mest fantastiska telefon/MP3/kamera mm. som man kan tänka sig. MP3'n är helt perfekt, med 2 GB kortet som jag har på ingång räcker den gott o väl för mig. Därtill kommer en mycket duglig RDS-radio. Kameran (2 Mpix) har jag jämfört med min Canon Ixus 400 (4 Mpix) och se knappast någon skillnad på bilderna. Skillnaden är att jag alltid har telefonen med mig. Sedan är det Java spel, internetkoppling mm mm. som säkert finns även i andra telefoner. Men nu vill jag gärna utnyttja guldklimpen i BMWn

/Ola
Skön, skönare, BMW
Jag behöver verkligen svar ! Någon mer som har en sharp GX30 och har problem med den ? ex; att den dör så fort man ska ställa in färger, och sånt på skärmen. eller både huvuddisplayen och extern visning. Så fort ja går in där hänger den säg eller bara dör, sen går den inte att sätta på. Det var samma dag som garantin gick ut som den började "cp-a" så jag kan inte gå tillbaka till affären, de säger bara att de inte har med det och göra. Jag vill verkligen ha hjälp. Så är det någon mer som har problem med gx30 så hör av er . ni kan skriva till min e-post istället, det blir lättare så, strulxx90@hotmai.com
vore jätte tacksam om någon hörde av sig ! // Tanja
Kan inte hjälpa dig konkret med telefonmodellen. Men du kan alltid testa att gå in till handlaren och hävda att det är ett fel sedan tidigare, konsumentlagen ger rätt att reklamera upp till två år efter köp.

FP
w800i och den e fett bra

W800i som jag köpte för ett par, tre månader sen. Riktigt bra. :)
Samma här, W800i. Räcker fint för mig. :)

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
Nä jag härmas ej men en w800i inköptes före jul.
Jag kan trösta W800i köparna om att de är exakt samma hårdvara som i K750i. Bara annan mjukvara. Grymt bra telefon är det iaf.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Instämmer till fullo med alla w800i ägare.

M V H
Stephan

Dagbok:Länk
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
min K750i fungerar perfekt, 6 mån gammal
min Z800i fungerar lika bra den, snart 4 mån gammal
väldigt nöjd med bägge lurarna, blir fler S-E i fortsättningen.

BMW CS #5139
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Eriksson T28, klarar allt man behöver en telefon till:-) har hängt med sen ny 1999

Min bil
Länk
Forry, går det fortfarande att stänga luckan på den? :)

Nokia 8800.

/Manray/
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
W800i sen i måndags, k700 privat sen ett år, den telefon låg under ett gigantisk snö hög mellan Feb-April 05! Hittade den och slängde den i torkskåpet hemma, sen har den fungerat felfri! :-)

Mvh Abbe

M3 E30, dagboken: Länk
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Manray:
jajamän luckan funkar utmärkt. Batteriet däremot är knöligt av alla smällar det fått och batteritiden ligger på max 36 timmar nu.. :-)
NT
87
NTD
M5-95
540IAT-95
W800i Vad annars?
hej ! kan alla som har en sharp gx30 som krånglar höra av sig till mig, helst till min e-post : strulxx90@hotmail.com . Min telefon krånglar och eftersom garantin gått ut får jag ingen hjälp i affären, så, jag behöver hjälp av alla andra, någon ? snälla. jaja, hör av er !! Tack på förhand. / tanja
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.