|
Sida 1 av 14
|
|
|---|---|
sebbe_bmw |
Hej Med tanke på att det finns en tråd om klockor så tänkte jag starta en om telefoner,=) Vad har ni för mobiltelefon(er)? Själv kör jag med följande: SonyEricsson T68i Motorola Handy (X5) Motorola Classic (vanliga luren) (540) Gott nytt år! Sebbe |
|
Ericsson R310s, en glassked med inbyggd telefon.. jäkligt praktiskt på sommaren...skämt å sido, en telefon som tål lika mycket stryk som en BMW, å det säger inte lite de.... |
|
|
Ericsson R600 - sämsta skiten jag någonsin ägt. Varit inne på lagning 3 ggr på 5 månader och fungerar fortfarande inte. Ångrar bittert att jag sålde min pålitliga T28 :( Ska dock försöka få telefonen utbytt snarast. ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
Har en Nokia 7210..tokdyr mobil som inte alls är värd sitt pris! nån som vill köpa...:) |
|
|
Nokia 3410 i bilens färg. MVH Stephan |
|
|
P800! Väntar på leverans... /Manray/ |
|
|
Nokia 8310 som funkar klockrent. Fast monterad stor, konstig, histiria i bilen. _____ Micke Länk |
|
|
Nokia 6210 som alltid fungerar utan problem. Min erfarenhet är att Nokia 6000-serie är riktiga kvalitets telefoner som håller sig fräscha mycket längre än billigare varianter. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
| Ericsson T66 | |
| Nokia 7650. | |
| Nokia 6610 | |
| Nokia 8810... minus att man måste polera telefonen så ofta för att den ska se bra ut... | |
|
Ericsson R380 Missar inte ett enda möte sen jag skaffade den. Automat är bekvämt |
|
|
Nokia 8210 men vill köpa Panasonic GD67 istället önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
Siemens M50 BMW - Freude am Grazat fahren ! |
|
|
Nokia 8910 Länk Support Your Local Hells Angels Eastside |
|
|
Med en sambo som jobbar på Sony-Ericsson varierar utbutdet ofta just nu är det T300 som gäller och en.....hmmmmm annan kommande modell...... Första jag hade var Motorola microtac 5100 (??), Fler "erkännanden" om första mobilen?? |
|
|
T-39 Företags telefon, hållbar, bra stanby tid. inte ny direkt men har de man behöver o lite till, blåtand brukar ja dock aldrig använda. Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! Länk |
|
|
Nokia 6210, e lite missnöjd med den..stänger av sig hela tiden... mvh//Erik Ancilla, face mea laganum! |
|
|
Nokia 7650, min första var en Mobira Cityman 450 Kostade typ 15 spänn minuten å ringa...1991/92 måste det ha varit. Äkta tegelsten! / fredde |
|
|
Det dyraste var 450 Röd som kostade 12:36 per minut 8-18 på vardagar. "vanligt" abonnemang kostade 4:31 per minut kontorstid och lite billligare annars. Familjen hade en av de första 50 provtelefonerna 1980-81 och en av de första "mobilerna" NMT900 1988. En Mitsubishi som vägde 500 gram säker och batteriet höll väl en halv dag max. Automat är bekvämt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.