|
|
|
|---|---|
-ZodiaC- |
Har köpt mig en fin inredning till bilen.. den var komplett med dörrsidor å konsoller å allt.. MEN!.. där kom det ,) det sitter ädel trä runt om i bilen.. och när det kommer till handskfacket.. så passar det inte.. fick med ett handsfack.. men där sitter ju trälisten och då kommer låset längre ner med andra ord den passar inte i orginalfästet... alltså det är ett par centimeter kvar för att den ska låsa... min bil är en -88 och inredningen är från en -93:a finns det några bra sätt att lösa problemet på? någon anna som stött på samma sak?... God Fortsättning!!.. //David |
-ZodiaC- |
Förlåt glömde säga att det är en E-34.. (535) |
| vet ju inte riktigt hur det ser ut, men jag skulle nog ha åkt till skroten och tittat på en 93:a och sett om det gått att ta motsvarande del som låset går in i och flytta över den till din bil.... | |
markus00 |
I min -88 har jag en M5 inredning från 93 så det ska inte vara någon skillnad. Är du säker på att du monterat handskfacket rätt? med klämmorna undertill kan du ju skjustera handskfacket ut och in och lite i sidled. När luckan sitter som du vill ha den så knäpper du bara fast klämmorna. //Markus ----- Min bil: Länk |
-ZodiaC- |
Jo det har jag testat att skifta med klämmorna bak.. men det är för mkt som är kvar upp till fästet.. säkert 5-7 cm.. får nog åka till skroten å titta.. det vore roligt att någon med en E-34 -93 kunde berätta hur det ser ut... Tack!! Gott nytt år! |
markus00 |
Min inredning är från en M5 93 och det skiljer inget på handskfacken mellan det jag har nu och mitt gamla. jag tror ändå att det är klämmorna som ska längre ut där bak. Annars är det något fel på handskfacket men det borde du ju se isåfall. //Markus ----- Min bil: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.