|
|
|
|---|---|
|
Vad får jag ca för den nu, börjar bli dax att byta bil. Silver, svart skinn, steptronic, 19.000 mil, full dok med kvitto på alla servicar,ACC, import 1997, mr cap, elstolar, elratt, multiratt med telefon, dator, regnsensor, avtagbart drag, mm. mycket bra skick. | |
|
Milskräcken skrämmer väl ner priset till runt 140.000:- skulle jag tro. roadZter |
|
|
140.000:- är jag nöjd med. Skulle mätaren stått på 9.000 mil skulle man lätt tro på det. |
|
|
Ligger nog i den trakten kring 140:-... DZ: cyklar du nu då eller?? |
|
|
Gasar-Magnus: Om det ändå vore så bra, har ingen cykel tyvärr. De gånger jag tvingen använda mig av ett fordon blir det min sambos Suzuki Swift 1.3 GS från -92. :/ roadZter |
|
| DZ: skaffa cykel genast !!! ,hellre det än bli funnen död i en ZukiYucki.... *smile* | |
|
Skulle tro på 135-140'....långmilare har någ tyvärr svårt att hitta ägare då det endast kostar 10-15' att få en med 10-12' mil. Önskar dig lycka till med din försäljning LME. /Simon |
|
|
Tackar! Men det måste vara bättre att köpa en 19.000 milare med 100% garanterade mil än en 13.000 milare som är skruvad. |
|
|
LME, ditt resonemang är korrekt. Dock tror jag att du kommer tyvärr att få sparsamt med spekulanter då milskräcken är utbredd. Själv kan jag tänka mig en långmilare, men undviker dem då det är svårt att sälja dem. Vill önska dig lycka till med din försäljning! /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.