AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
550

Finns det några Nynäshamnare eller Ösmobor här då?

Såg inlägget "Finns det några söderhamnare här?". Tyckte det var en kul tråd, Så nu undrar jag om det finns några Nynäshamnare eller Ösmobor På detta forum? Kanske nån man känner.
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Nja... Haninge.
Känner dock folk i Nynäs och Ösmo.
Dock ingen som har BMW.

Automat är bekvämt
sa
189
sadanber
520i Touring -95
Hej Danne!

Jag kommer från Västerhaninge men flyttade till Sigtuna för 3 år sen.

Hade du en 520i till salu i somras? Jag tror jag ringde på den...

Mvh Daniel
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Flyttade från Nynäs i augusti... Vit touring på Centralgatan.

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk 1600/2-renovering...
Klart det finns Nynäshamnare, jag är iallafall en utav dom, lär ju finnas fler nånstans här ute..
Har du någon bild uppe på galleriet? kanske man känner igen bilen.
518i slow mobil
Haningebo... men som styrman1 sa... Känner folk i ösmo och nynäs... även folk med bmw...

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas
Fick körkort 26/9 15.30 =)
MM
95
MMmmm
BMW 318 touring
BMW 325ix (glädje)

Bor i haninge, så det e inte så långt ifrån ju!!!!
Sadanber: Ja, jag hade en vit 520i-89 till salu i somras.
KrillE30: Jag har precis införskaffat min 525-a så jag har inte hunnit tagit några bilder än men det kommer. Köpte en digitalkamera igår så nu jäklar:) Däremot finns det bilder på min förra. En vit 520i -89. Kolla på Daniel Skilberg i Galleriet. Dock så glömde jag att skriva vart jag bor, så det står fel ortsnamn där. Jag bor i Ösmo.
Kristian Larsson: Jag vet inte om jag sett din bil faktiskt. Har du nån bild i galleriet?
Till alla västerhaninge, haningebor: Jag köpte min förra BMW av en kille i Haninge. Jag jobbade där förut. Mitt emot Yamaha center ungefär.
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Danne27// Inte på touringen. Inte än i alla fall.

/Kristian BMWCS #5062

------------
Det blev inte mycket fart på den här tråden. Antar att det inte finn så mycket Nynäshamn/Ösmo bor här. Trist.
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Danne27// Handen på hjärtat. Hade du väntat dig något annat...

/Kristian BMWCS #5062

------------
sa
189
sadanber
520i Touring -95
Har en kompis i Västerhaninge som hade en fin 525 E34, svart, sänkt, 17", beige skinn. För ca ett halvår sen blev bilen stulen. Hittades senare "slaktad" bortåt Stav. Bilen stod på bromsskivorna, baksätet var borttaget div delar i motorrummet var stulna/förstörda mm. Man blir både lessen och förbannad när sånt händer. Lite sent påtänkt av mig att berätta detta nu, grejerna var väl förmodligen "beställda" eller hur som helst sålda vid det här laget. Men skulle ni mot förmodan bli erbjudna att köpa nåt som stämmer med min beskrivning av nån suspekt kille i Haninge-trakten så kan det kanske komma från min kompis bil. Blir så trött på folk som inte kan skilja på mitt och ditt...

Mvh Daniel
Kristian Larsson:
Nej. Jag hade faktiskt inte väntat mig nåt annat. Det verkar ju faktiskt inte finnas så många BMW entusiaster i varken nynäs eller ösmo.
Sadanber:
Jag ska tänka på det om jag blir erbjuden några BMW delar. Håller med dig om att det är förjävligt att man inte kan få ha sina saker ifred. Jag har dock klarat mig ganska bra, peppar peppar. Har bara råkat ut för ett inbrott i en Opel jag hade en gång i tiden, & det är ju ganska mycket inbrott i ösmo & nynäs. Förjävligt tycker jag.
Inga fler nynäs/Ösmobor som har hittat hit?
mo
184
moparmöken
525 TDSA -97
jag bor i Nynäs, fast jag kör ju Nissan på sommaren, o Alfa nu på vintern=) Dock är jag intresserad av BMW:s tryckplatta just nu=)

/Team valsjö/Möken
mo
184
moparmöken
525 TDSA -97
... och nu har jag köpt en 530, så nu äger jag även en beeeeeemer=)

/Team valsjö/Möken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.