|
|
|
|---|---|
Dino |
Är det nån som har monterat Ac-Schnitzers backspeglar till E-46Ci , som vet hur plattan ser ut ? alltså om den är ut av plast eller metall ? " SNälla tacksam för snabb svar " M-MotorSport |
Dino |
Är det ingen som vet ? M-MotorSport |
|
Fästena är av något lättmetallmaterial troligtvis aluminium, Detta har jag fått reda på efter att ha lyssnat med ägaren till en likadan bil som din sånär som årsmodellen. MVH Stephan |
|
black beemer_1 |
va spelar det för roll? |
Dino |
black beemer_1 Grejen är att jag hade beställt hem de genom en styling firma i Sthlm men när de kom så fick jag en känsla av att de va kopier o speciellt plattan den kändes som hemmabygge . Stephan735i , tack för hjälpen det låter som att de ska se ut så där få hoppas att de ser bättre ut när de blir lackade M-MotorSport |
black beemer_1 |
ofan om dom är äkta så ska dom komma från ocl jag är återförsäljare i sthlm själv man kör inte bil under 8cyl |
Bimmer7er |
Schnitzer backspeglar till E38, var beställa ? /// Bimmer7er |
Dino |
black beemer_1 , har du ett par speglar liggande hemma så kan jag hämta de frå¨n dig ställe ? annars hur lång tid tar det för dig att beställa hem de M-MotorSport |
dunstan |
black beemer_1: Måste erkänna att AC Schnitzer gör något av den snyggaste stylingen utanför BMW. Inte vulgär som Hamann mm... I många länder säljer och monterar faktiskt BMW ÅF Schnitzer utrustning. Med standard garantierna kvar på allt! Tex England. Synd att de inte gör det i Sverige!!! För Er som missat Schnitzer stylning. Kolla in: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.