AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
427

Ac-Schnitzer Plattan ?

Dino
Är det nån som har monterat Ac-Schnitzers backspeglar till E-46Ci , som vet hur plattan ser ut ? alltså om den är ut av plast eller metall ?

" SNälla tacksam för snabb svar "

M-MotorSport
Dino
Är det ingen som vet ?

M-MotorSport
Fästena är av något lättmetallmaterial troligtvis aluminium, Detta har jag fått reda på efter att ha lyssnat med ägaren till en likadan bil som din sånär som årsmodellen.

MVH Stephan
black beemer_1
va spelar det för roll?
Dino
black beemer_1
Grejen är att jag hade beställt hem de genom en styling firma i Sthlm men när de kom så fick jag en känsla av att de va kopier o speciellt plattan den kändes som hemmabygge .
Stephan735i , tack för hjälpen det låter som att de ska se ut så där få hoppas att de ser bättre ut när de blir lackade

M-MotorSport
black beemer_1
ofan

om dom är äkta så ska dom komma från ocl

jag är återförsäljare i sthlm själv

man kör inte bil under 8cyl
Bimmer7er
Schnitzer backspeglar till E38, var beställa ?

/// Bimmer7er
Dino
black beemer_1 , har du ett par speglar liggande hemma så kan jag hämta de frå¨n dig ställe ? annars hur lång tid tar det för dig att beställa hem de

M-MotorSport
dunstan
black beemer_1: Måste erkänna att AC Schnitzer gör något av den snyggaste stylingen utanför BMW. Inte vulgär som Hamann mm...

I många länder säljer och monterar faktiskt BMW ÅF Schnitzer utrustning. Med standard garantierna kvar på allt! Tex England. Synd att de inte gör det i Sverige!!!

För Er som missat Schnitzer stylning. Kolla in:
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.