|
|
|
|---|---|
Rene V |
Hej og god jul !! Jeg står og skal flytte fra Danmark til Tyskland på grund af jeg arbejder tæt på den dansk/tyske grænse... Mit fråga er så hvilken BMW syntes i er mest "bil for pengene" - forsikring betyder ikke så meget da jeg er vant til at det er frygtelig dyrt... prisen må være maximalt 26.000 - 28.000 euro... Har funderet en del på en M-Roadster tex.. men hvad syntes ni ??? |
| Vad sägs om M5 E39? Vet inget om dina behov, men en M5:a har ju ganska mycket större användningsområde än en M Coupé och jag tror att den håller värdet bättre. | |
|
Håller med Liste om att en M5:a förmodligen är mer bil för pengarna och har ett större användningsområde, men att den skulle hålla värdet bättre tror jag absolut inte på: tvärt om! Om du köper en M-roadster så kan du hitta en fin bil för under de 26-28.000 euro som är din budget och lägga resten av pengarna på en "vardagsbil". Glädjs med dig Rene att du slipper danmarks hemska "luxus-skat" på bilar. Hoppas du kommer att trivas i Tyskland och lycka till med bilköpet! ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
Jeg vil gætte på at E39 330d Touring eller E36 320d Touring giver et lavere værditab end E36 M5 og specielt E46 M3. Prisen på olie bliver ikke billigere med det første når en mulig krig i golfregionen og alvorlige indenrigsproblemer i Venezuela (borgerkrig) er et faktum ! V-max |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.