AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
444

stulen 520 reg nr rzl 529

Neno
tack för tipset kalle
bil en e34 520i RÖD årsm 1991 försvan från bagarmossen STHLM annan dag jul från mitt garage skulle va jätte tacksam om ni såg den att ni skrev här på forumet jag vet att det e en liten chans men jag hoppas på det bästa tack ennu en gång kalle
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Såja! :)

Jag skickar rn raport till admin. att de tar bort den andra tråden!

Kul att man kan hjälpa till, och som sagt: Hoppas du återfinner din bil!!!

///M vh
Kalle H, BMW CS(syd)#5120
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Den kommer nog inte rulla utanför Sveriges gränser, så den blir förhoppningsvis återfunnen. Hoppas bara då att den är samma skick som innan.

Jag bävar inför den dagen min bil blir stulen =( Bor inte i dom lugnaste kvarteren när det gäller bilstölder....

Neno
ja tror inte dom snoode den för vinst det fanns nyare bilar där också jaguar jeep cherokee adui a4 mercedes e klass mm
så den lär va kvar isverige men i vilket skick
dom kan ju ha snott den bara för att ha som färdbil,då tar man ju hellre än gammal bil....om de nu skulle vara så är den nog vi detta lag säkert dumpad nånstans...
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Bedrövligt, jag hoppas på att den återfinns någorlunda oskadd.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!
murat
de va inte bra at dom snodde din bil , men ja tror att ja kanske såg din 518 för nån vecka sen i stan , den va mycket bra stylad o snabb

den fruktade BMW mannen
tråkigt! man kommer hålla utkick på röd e34:a då!
Blev den tagen från en privat garage eller en flerbilsgarage?

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
Neno
bile e återfunner tackar gud i samma skick jag fattar inte hur det gicj till inte ens tändningen e upbruten tacksam för alla svar ni har varit till stöd
det kan inte ha varit min 518 för den står över vinter i garage nu och ja kör den inte i o för sig så körde jag den förra fredag ja prova den bara men jag körde den inte i stan
sa
189
sadanber
520i Touring -95
Skönt att du fått tillbaka bilen. Tur att man kan ha tur i oturen ibland.

Mvh Daniel
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Underbart att bilen kom till rätta, men det verkar som det finns huvudnycklar på drift om bilen stjäls utan en skråma.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.