|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej.. Jag undrar om någon vet vad det är för fälgar som sitter på denna M5? Länk Jag har mailat killen och frågat men han har inte hört av sig.... har nu 3.8 orginalfälgar men vill ha 18" fälgar typ dessa. // Bengan Stummt är inte dummt!!! | |
| ser ut som MONZA fälgar....ser väldigt likt ut iaf,lite svårt att se! | |
|
Som lazereye skriver så liknar de Rial Monza: Länk /Manuel |
|
|
Nästan.... javaskript:openlilla('../shop/falgpop.asp?dept_id=405&pfid=1384') En finare bild på Monza fälgarna. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Ähhh,det blev fel på länken... På www.gummihuset.se Finns det bilder på Monza fälgen... // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
Mattan |
Kan vara AEZ Radon oxå! |
|
Mattan: Vilka säljer AEZ Radon fälgar? // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
| Japp, det ÄR AEZ Radon som Mattan säger. | |
| Bengan - du bor i E-tuna va? Isåfall finns fälgarna hos Däckia, Langes och Mälardäck. OCL Brorssons är grossisten som för AEZ i Sverige om jag inte minns fel. | |
|
liste: Japp,jag bor i Eskilstuna. Men fälgarna på bilden har en 10" bred fälg bak,det finns inte 10" på denna modell som du menar!! Det står baar att det finns 8.5" fälgar,om det sitter de fram på bilden. Gott Nytt år // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Bengan: aha...Eskilstuna! bor själv typ vi strängnäs.... va du på nån va E-tuna crusningarna i sommars?? |
|
| Bengan - det KAN vara så att fälgen tidigare gjordes i både 8.5 och 10", men att efterfrågan på 10" var så liten att den togs bort. Så vitt jag kan se med mitt falköga så ÄR det AEZ Radon, men mitt förslag är att du kontaktar snubben med M5:an igen för att få det 100%. | |
|
Hejsan. Det är AEZ hjul på den M5:an. Det är en kompis till mig som äger bilen... MvH:Johnny |
|
|
Bula: Du vet inte om han är intresserad av ett sälja fälgarna till mig? Jag har en uppsättning 3.8 fälgar som jag kan lämna i byte + pengar...dom är nyrenoverade...grymt snygga blev dom. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
LazerEye: Japp,men då körde jag min BMW 327 Touring -89.. Var du här då? // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Bengan: Jag är lite nyfiken på vem som renoverade dina M5-fälgar...var det Mex Mec som du rekommenderade i ett annat inlägg? vad kostade det? Mvh/Petri |
|
|
Petri: Japp,det är Max mec...han har mina fälgar där just nu... Priset blev 2800kr för mig men jag känner honom sen tidigare. Vet att han tar 3000kr annars...då är det med Av/på montering ink balasering,glasblästring,svarvning av fälg kant samt våtlackering eller pulverlack.. Har sätt flera fälgar som han har gjort...grymt fina blev dom. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Bengan: Det är AEZ radon 8.5-10 18" som sitter på min m5:a. Vet inte om jag ska sälja dom än. Bagarn |
|
| Bengan: Ok,tack för det...låter som ett helt ok pris! :) | |
|
Kvist: Du kan höra av dig om du skall sälja dom.. Är klart intresserad av fälgarna. Har du nyss köpt bilen eller är det du som har den på annons nu? Du kan ta och sätta på mina 3.8L fälgar med fina däck.. Får tillbaka fälgarna den 23 januari från totalrenovering,för färgen har släppt samt är 2st fälgar kantstötta. Givetvis så får du pengar imellan om dina däck är fina. Du når mig på 070-3330325 // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Kvist: Du har inga mer bilder på fälgarna o bilen som du kan maila till mig? bengan24@hotmail.com // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.