|
|
|
|---|---|
|
Länk Ganska ovanlig skapelse... Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- | |
|
Den var verkligen inte fin, bättre med original touring. //Schnitzer |
|
|
Eller vill du bygga om M5:an eller? //Schnitzer |
|
| Jag hade kunnat tänka mig att bli skjutsad i den om jag skulle kola idag. :) | |
|
Schnitzer: Skulle kanske vara en värdig avslutning med en fatrspärrs repa sista färden mot kyrkogården. Men jag vill nog ha kvar min som den är ;) Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Klart man vill göra "sista färden" i en sån vagn! Mvh Daniel |
|
|
bmw_m6: Det är nog bäst så ja. //Schnitzer |
|
| Kan man få en bättre sista färd?! | |
| Hehe den "lik-nar" ingen annan BMW jag tidigare sett. | |
| Hehehe... kan det vara ett photoshopjobb? Jäkligt kul annars, man ska vara bra jäkla BMW intresserad för att bygag en likbil på E34 bas. Kolla överhänget baktill, det är lit väl tilltaget det. | |
|
Lite M3E30 över formerna.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Här finns felr roliga bilder... photoshoppat eller ej så är dom roliga att se! Länk Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Gillar verkligen 850csi Touringen ! var ju asgrym :) Länk _____________ Länk |
|
|
Wrath: Precis min tanke! Mvh / Malte |
|
|
Wrath: MalteK: HELT RÄTT!!! Vill ha NU! |
|
betriebsanleitung1 |
Hade varit lite bättre än en Audi Avant . |
Tigerr |
hahaha.. Den sidan var inte LITE Photoshopad! :D Jag räknade till en bil som verkligen FINNS! Tigerr |
|
Tigerr: Sant!! men ideérna var himla cola trots det! - Den gör sig bäst på natten! |
|
|
Det skulle man nästan skriva i testamentet: "Kräver att få sista resan i en E34-likbil!" I mitt fall helst en E30 touring likbil hehe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.