|
|
|
|---|---|
|
Hur tar jag bort mitt bagage emblem utan att skada lack och emblemet? Mitt m5 emblem sitter fel efter en omlack på luckan bak. Hur flyttar jag det bäst? Anders M-POWER!!!!!!!!! Länk | |
|
Det finns bra beskrivning i tidigare trådar. Länk Länk Länk _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Ett sätt är att försiktigt värma emblemet med hårfön eller varmluftpistol så att limmet blir mjukt och därefter "skära" bort emblemet med tex. tandtråd eller liknande. Ta det väldigt försiktigt när du värmer så att du inte skadar lacken. När emblemet är borta kan du nog tvätta bort limresterna med t-sprit. Lycka till! PS. Kul att du bytte upp dig! Tar du M5:an till tyskfesten? DS. MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 Länk |
|
|
Du hann före "Z3c 4 ever!" Jag ger mig...:-)) MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 Länk |
|
|
:-) _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Bmw driver! KLart jag tar 5an ner till Dyskfesten! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Tunn finskelina och såga försiktigt, värm lite med hårfön efteråt och gå på med polish och vax så blir det klockrent. __________________________________________ För att saker ska gå fort måste det få ta tid! |
|
|
Jag bände bort det lite försiktigt. Både på polarens 320 och på frugans VW Sharan. Sedan kunde man bara gnugga bort limresterna. /Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.