|
|
|
|---|---|
|
Det finns ett litet eluttag ¨på vänstra sidan i handskfacket, har alltid funderat på vad för saker som skall kunnas kopplas in där, detta kanske är en löjlig fråga eller finns det original tillbehör som skall kopplas där eller? Berg | |
|
Ficklampan va? Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! |
|
|
Bör nog vara uttaget till ficklampan, alltid fulladdat. Kostar ca 200kr på BMW. |
|
| Manb får tacka för svaret. denna ficklampa var den med som originaltillbehör eller har man alltid fått köpa den löst? | |
|
Om elutaget finns där, fanns även en lampa med från början. Men dessvärre är det med denna lampa som med verktygen, dom får fötter som inte hittar vägen tillbaka. ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| man kanske skulle åka o köpa sig en ficklampa o stoppa dit, är ju perfekt för man vet ju alltid vart den är då! | |
|
Egentligen obegripligt att sådana här saker som ficklampan och verktygen i bagaget försvinner. Jag har nog aldrig sett en BMW med 8-10 år på nacken med en komplett verktygslåda och ficklampan på sin plats i handskfacket. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Lampan kostar väl en dryg hundralapp hos BMW-handlarna! Mycket praktiskt att alltid ha en fulladdad liten ficklampa tillgänglig i bilen! :o) Mvh |
|
| Min verktygslåda är faktiskt komplett! | |
| Allting komplett i min 535a, lite saknas dock i min 325a | |
|
Har både komplett låda OCH ficklampan... www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
i båda mina 518 iS -88 är verktygslådorna kompletta och har så varit sedan jag köpt dom. Att den var det i den silvrige var för mig en överraskning med tanke på 18 (!) tidigare ägare... _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
Lampan var ej original, utan extrautrustning i sverige. Jag har kopletta verktygslådor, men ej lampor. /Mats |
|
|
Mats, huvet på spiken(extratillbehör). Länk Bmwcs 3381 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.