|
|
|
|---|---|
|
sitter och tittar i en tysk styling/ trimnings magazin och ser en breddad! 02:a med 8 liters v8 och dubbla bmw f1 turbos... 1400ps står det! är det här nästa steg i bmw trimning? hehe... Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 | |
|
Länk Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
|
det ska ju vara en v12:a ju... läser som en kratta... Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
|
fan det är nog lite å köra med tror jag och sen 2002väger ju fan inte nåt heller A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! |
|
|
hehe, jag gillar trabanten med 23 hästar... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
haha, klockren bil! men den va inte snygg, snarare det fulaste bmw-bygget jag sett. motorn var dock förnämlig. får jag bilen med tillhörande motor så kan jag nog tänka mig att åka runt i den ändå ;:) E28 M535i TwinTurbo |
|
518i slow mobil |
står det iten 2000ps på v12 8,0L turbo? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Tjena flottis! Har du planer på en bmw eller? |
|
|
morsning sprett! firade du jul i sthlm eller? det blir nog en 3-serie så snart jag har kommit på hur man använder blinkerserna och ratten:) syrrans, pojkväns storebröder är plåtisar/meckare och pysslar en hel del med bmw och de har en egen bil i slc med 450hp e36 supertouring med sekventiell holinger låda... dom brukar hämta krockade kärror från tyskland lite då och då och lappa ihop dem, kanske får tag i en nylagad med lite tur... vad har du för planer på din? ge mig ditt mobil-nr också är du gullig:) puss// flott Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
|
Megasquirt sprut och turbo:) vill byta upp till 325 igentligen. Ring japanen så får du mitt numer. Det viktigaste är inte att hantera ratten utan gasen :) |
|
|
helvete! kan man röka ris? ring hans mob-svar så ska du få höra... mail, bitte... Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
|
ge mig numret då!!! sitter här med luren i handen, naken och allt:) Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
black beemer_1 |
jag diggar joachim sundgrens användarsignatur nästan så jag vill ta över den :) min motor 4.4 liter V8 315hk + kompressor + nos =580hk ====icke klar men går säkert i tusen bitar==== man kör inte bil under 8cyl |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.