|
|
|
|---|---|
|
Är lite sugen på kromade ribbor men har inte sett nån bild med ribborna monterade på plats. Bilen det gäller är en E34 med den smala grillen, ej V8! Tack på förhand!! Wesse | |
|
Jag har M5 grillen på min E39:a som är kromad, finns med i galleriet, har aldrig sett någon e34:a men den har ju både vertikal och horisontel grill, men det är kanske mittengrillen du tänker på. CHS |
|
|
Det är dom vertikala jag tänker på. Dom finns att köpa på NFS samt MKT för ca 650kr. Skulle vilja ha en uppfattning på hur det skulle kunna se ut. Eller bara en tanke från några andra hur dom tror det skulle kunna se ut som. Bilen är Daytonaviolett med Nurburgringpaket samt med M5 fälgar på sommaren. Finns inga andra kromade detaljer på den förutom runt njurarna! |
|
|
Jag har lekt med tanken på min E34:a, men eftersom det bara blir halva grillen som blir kromad så har jag lagt det på hyllan. CHS |
|
|
Varför köpa ribbor på NFS för 650kr när en hel orginalgrill i krom kostar ungefär samma summa (iallafall till E39)? --------------- Magnus M, BMWcs NORD 4047 --------------- 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Ingen som har en uppfattning om det är fult eller inte!!?? Eller om det finns orginalgrillar att köpa med mer krom. Samt om det finns prisuppgifter på en sådan!! |
|
|
Har haft kromade ribbor på min E34 och tyckte det såg konstigt ut eftersom resten är svart så jag tog bort dom igen, så nu sitter "de svarte" där igen, men det är klart kan man hitta en hel grill i krom blir det nog snyggt. Du får gärna tipsa mig om du hittar en sådan någonstans. Gott nytt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.