|
|
|
|---|---|
|
det kommer inte tillräckligt luft till fötterna o ingen varmluft till fronten.men upptill fönstret kommer bra med varmluft.Undrar vad det beror på. har en 525ia 94. har klimatanläggning | |
|
jag hade samma problem,det var ett av spjällen som satt fast. lyft av det översta ventilationen som sitter i mitten av instrumenterings brädan och kolla om dom rör sig som dom ska! hoppas detta hjälpte dig. Mvh Annermalm |
|
|
är det inte så att E34 bara har vamluft vid fönstret, benen och ute åp sidorna på instrumentpanelen, så är det då på min. /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
| Har du AC så har du ett spjäll som ändra från varmt till kallt! | |
|
Nu när kylan kommit så har jag upptäckt att min för 6mån inköpta bil har urusel värme. Tar ca 3 mil för att det skall hända lite. sätter tempen på 28 gr. men fäkten blåser fan ingen värme. Sätter friskluftutagen på läge rött. Provat att stänga av Acn, provat att köra spjällen manuellt. Reagerar också på att i läge AUTO så speedar inte fäkten upp trots temp på 28 gr. inställt. Skall lämna in bilen om 14dgr och för genomgång. för en bil för 150kkr bör väl ha värme. Friskluftsblåsen i mitten så tycker jag det är värmare luft i den vänstra än i det högra utaget trots samma temp? Bytte kondensorfläkt i sommras ..kan de vara luft i kylsystemet. |
|
|
Helt klart ska du ha värme i din bil jag har kanonvärme i min,dum fråga men har du vridit friskluftsgrejen (?)till rödmarkering,annars blåser det kallt.det har du säkert gjort. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Jo det har jag, fått frågan av andra . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.