AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.536

stå på en vindrutedekal?

Sida 3 av 4
om man ska ha nån streamer så ska de vara lite klass på dom,annars ser de bara töntigt ut...syftar typ på 240-raggarna

nofx16:
kan förstå att du är i mot streamers,styling är väl inte din starkaste sida om ja förstott rätt!?
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
LazerEye:
Om du menar att jag i regel inte gillar styling så har du förstått rätt :)

Detta baseras endast på min kärlek till BMWs design. Jag tycker helt enkelt att BMWs bilar är så förbannat vackra redan när de lämnar bandet att man inte behöver modifiera dem. Sen har jag full förståelse för att folk vill vara "originella och ha personlig prägel på sin bil", även om den floskeln börjar bli VÄLDIGT urvattnad: det finns nästan fler (exempelvis)E36:or med styling än vad det finns utan :-/

Jag har inga som helst problem med att uppskatta och avnjuta en SMAKFULLT stylad BMW, exempelvis:

Länk
Länk

Däremot har jag svårt för ögonlock, streamers, neonlampor, överdimensionerade fälgar/vingar/kjolpaket etc. Lagom är bäst.

///M vh
Kalle H, BMW CS(syd)#5120
man stylar ju sin bil för att få den personlig,men idagsläget är de inte samma sak som förr eftersom nästan alla stylar sina bilar idag!
själv tycker ja te.x att den modell vi har,E30 alltså ska stylas lite eftersom dom inte är allt för snygga orginal...tycker ja iaf sen är de ju upp till var å en va dom tycker...
Men en ny M3 lr M5 ska inte stylas så mycket eftersom dom redan är toksnygga när dom kommer från bmw...
Visa användare
240
Lunken
323CIA e36
Varför inte BMW POWER?

Eller varför inte som den gode Ali G.

Ovanför där du sitter sår det ditt namn eller nått

och ovanför passagerar sidan står det MY BITCH

Men då har ju han en stylad renault 5 också.

"Detta är dock min högst personliga åsikt"
nja...är så vanligt med "bmwpower" är ju snyggt,men vill ha nå mer personligt
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Köp i shopen här på BMWPower för 200:- (svart, vit eller silver-text).

Se bild:
Länk

roadZter
E30poppe
"Jag är en apa som har top stripe!"
Sent in i denna tråden och angående spegelvänd text. Diskuterade med Shopkeepern om att ha skylthållare fram med spegelvänd text (typ BMWPower.nu).

Han tyckte att det mest skulle vara 73 st messerschmitts som skulle påpeka att man satt hållaren som skulle sitta i bak där framme istället eller att man vänt på skylten ;)

Du får isåfall ha med dig en backspegel i fickan för att demonstrera och det är ju alldeles för jobbigt ;)
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Texten blir nog dessutom för liten för att läsa genom framförvarande bils backspeglar. Annars var det en bra idé...

Jeppe

A real gentleman never travels with less than twelve cylinders!
Jeppe: beror på hur nära man kör.... *L*

Varför inte följande bakrutedekal för anställa hoss kronofogden
"Kör inte om!!, för då får du fogden efter dig!!"

( Klassiker sen vi paddlade drakbåt åt fogden ( svartjobb så klart!!, dom hade inte folk nog och dom betalde oss i pilsner..))
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Gasar-Magnus !

Det var den klockrenaste hittils *garvar* fan så cleant !

Länk
Ja,den va riktigt bra!!
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Hur går det i valet och kvalet LazerEye ?

/Mvh Göran
Wrath:
ja du...vet inte rikigt va ja ska välja,men ja ska inte sätta på en dekal förns i vår när de bli varmare,gör man de nu så fastnar man väl me händerna i rutan..:)
ska ha bilen som arbetsbil i sommar så man kan inte ska ha för skrikande text...
nåt bra förslag på lite deskret text men ändå lite cool....?
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Skit i det helt enkelt...
Du slipper ha ångest över vad det ska stå och du slipper få en fulare bil...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
ant
montera bara en mattsvart board över rutan så får du solskydd och en diskret snygg look.

==========
Länk
M-Mag
Achtung är väl mer synonymt med Lystring.

"Your Toyota is not fantastic."
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Nja... Mer varning då!

Jeppe

A real gentleman never travels with less than twelve cylinders!
Länk
Cosmos:
tycker du inte de är snyggt me vindrutedekal??
Länk

//jocke
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.