AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.537

stå på en vindrutedekal?

Sida 2 av 4
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
Hvad med :

"Bayerischer Verein für unverschnörkelte Schleuder, echte Grazatfahrfreude und hemmungslose Gegenpendlerei der oberen Spitzenklasse."

V-max
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
....eller denne :

"BMW - QUICKER THAN SCHNELL!"

V-max
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
....eller helt enkelt :

"BMW - Freude am Grazat fahren !"

V-max
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
DanneZeta:

Precis vad jag tyckte ! andra inlägget :))

Länk
bmwE39: och så tar vi och översätter va?=) "snabbare än snabb" förstog jag, men resten då?

*something wicked this way is coming*
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
Wicked;...jeg kan ikke oversætte til svensk, men på norsk betyder "Bayerischer Verein für unverschnörkelte Schleuder, echte Grazatfahrfreude und hemmungslose Gegenpendlerei der oberen Spitzenklasse." nogenlunde følgende :

"Bayersk forening for ryddig sladding, ekte råkjøreglede og hemningsløs kontrasladding i stjerneklassen".

"BMW - Freude am Grazat fahren !" betyder "glæde" (ref. køreglæde) ved råkjøreglede (ref. køre stærkt/hurtig !).

Måske (kanske) kan en der forstår både tysk og svensk hjælpe dig bedre end jeg kan ?

BMW - Freude am Grazat fahren !
DanneZeta:
Förstår va du menar,men 5-serien du visa passa ju riktigt bra men den va ju inte direkt orginal heller...
Va tycker ni om en dekal som de står "vem fan behöver turbo?" på? tycker den passar rätt bra eftersom många bmw drar bilar me turbo i...
Lazereye: Nje... tycker personligen att det är lite "bonnraggar-stuk" över det. Om jag skulle ha nåt i framrutan skulle det nog bli nåt spegelvänt som gärna retar folk eller framkallar ett leende. "vem fan behöver turbo?" framkallar nog bara gliringar från turboåkarna som mot förmodan kör ifrån dig...=)

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
du kan ju ha "Min motor suger....", eller spegelvänt "Flytta på dig!"

Något spegelvänt är helt klart coolast....om man nu ska ha streamer. Påminner om 2002-turbon...
ja,kanske är lite i överkant att ha "vem fan behöver turbo?" om man haft en M3 kanske....
men ja funderar stark på att ha "badass toys for badass boys" tycker den va rätt bra!
Då är väl det bara att ta den! Jag kommer nog inte ha det på min nuvarande, jag lovade "min" tatuerare att jag skulle göra lite reklam för honom i bakrutan så använd den du=)

ARBITE MUSTE FRIE typ
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Tänkte du på "Arbeit macht frei"? Då fick du inte många tecken rätt!
Dessutom kan man nog räkna med lite vandalism utöver det vanliga med nazistiska slagdängor på bilen!

Jeppe

A real gentleman never travels with less than twelve cylinders!
DRA RÄVA I MÖÖÖS!

Släng på det på bilen och det finns många som kommer ha ett gott skratt åt din bil.

Du förstår säkert att jag är en motståndare mot framrute streamers (trots att jag är 20). Tycker det ser så mycket V***O 240 raggare ut... ne usch!

Min högst personliga uppfattning!

Mvh.
Robban Johansson
beror ju på vilken bil man har,passar bättre in på äldre bmw,typ min! nyare bmw kanske inte passar lika bra i framrutedekaler....
en E39 lr E46 kanske inte passar lika bra me en dekal i frmarutan...
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Jag tycker som du Mean Machine men det är rätt kul när det står nåt spegelvänt som inte är i så skrikiga färger... annars är ju solfilm klart snyggast... det fulaste är streamers i en färg , typ bilen färg ! USCH

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Och jag är 19 om nån vill veta det... 20 i sommar...
ett gott ex.) blå 240gl där det står 240 över halva rutan i ful gul text och blå bakgrund !?? <--- varför?

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Jag är 18 och tycker att streamers är totalt smaklöst och groteskt.
Streamers i all ära, jag tycker att det kan vara snyggt i vissa fall. "320iK racing", "316 performance" eller nåt sånt förstör typ hela bilen, och likaså färgglada "hela " streamers. Men en text utan bakgrund som "Zatzy racing" eller liknande är riktigt fränt. Tycker jag iaf.=)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.