AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.195

Frilansare på Bmwpower?

Sida 2 av 2
Asken (AutoPower)
Frilansare är en person som bidrar med sitt bilintresse, sätt att uttrycka sig, vilket fordon han kör och tidigare historik. I kort ha något läsvärt att förmedla för besökarna. Nästan uteslutande finner BMWpower personen av egen maskin då det bedöms som lämpligt. Janne håller i avdelningen.
PS hasso har röd näsa när det är årsmöte för antennklubben:) DS
Mvh
Asken

Jag kom, jag såg och jag fotade 14BMW/ +3500hk på drottningholm 020828:)
är de inte också så att bmwpower försöker få ihop frilansare med olika bilmodeller...nya å gammla 3 & 5 serien så att de finns en bred utsträckning av bilar.....
som en tidiagre användare sa att om man hade en Z8 å har bra kunskaper om bmw så skulle de inte va specielt svårt att bli frilansare...?
Asken (AutoPower)
Om jag så hade en BMW 507 samt en BMW Isetta men ändock skrev som en kratta hur kul vore det att läsa? Frilansare är och kommer alltid att vara en mening att skapa ett mervärde för våra besökare, under de strängaste av urvalsformer. Strävan att nå optimal kvalitet på det som publiceras. Sen om dessa faktorer fylls så kan det finnas hur många duktiga som helst, kvalitet under ramen lagom gäller alltjämt. I nämnd ordning som jag skrev i postningen ovan är urvalskriterierna samt att det viktigaste, det skall känans bra med vad man kan läsa. Det är det sättet BMWPower drivs, vi publicerar det vi kan tänka oss att läsa själva. Förhoppningsvis uppskattas detta av Er, våra besökare.
Mången god fortsättning på Er alla.
Asken
Asken (AutoPower)
Lazereye: Ja meningen är att ha en bra mix av bilar men bilen kommer så att säga på en sekundär nivå det viktiga är det man skriver, du förstår säkert.
Frilansaravdelningen är idag full mer eller mindre och komemr inte att bli större utan kanske snarare mindre om den kommer att ändras något över huvud taget. det vet man inget om:)
Mvh
Asken
518i slow mobil
jo. Tycker personligenb att dagböckerna e roligast att läsa... Eller alla små reportage, typ det från essen... sånt e läsvärt, vad de kör för bil e mindre intressant... Tycker jag iaf, vad tycker ni?

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas
Fick körkort 26/9 15.30 =)
Asken(BMWPower):
Jo,jag förstår precis va du menar....känns heller inte som den skulle behöva göras om,frilansaravdelningen alltså! den är redan bra som den är.

En annan sak som skulle vara kul till våren/sommaren är om man gjorde reportage om bilsports bilträffar...bmw bilarna brukar ju göra rätt bra ifrån sig,en bmw har t.o.m kört sveriges snabbaste tid....vore detta någonting?
kanske var lite dålig formulering,men hoppas ni förstår va jag menar...
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Enligt inläggen i denna tråd borde man, för att lyckas som frilansare både ha en intressant (lite udda?) vagn och förmågan att uttrycka sig i skrift.
Saknar en viktig egenskap, nämligen något att skriva om och intresse att verkligen göra det. En dagbok som aldrig eller mycket sällan uppdateras är i mina ögon ganska ointressant.

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk 1600/2-renovering...
li
1.959
liste
535i -89
Ofta är väl "förmåga att uttrycka sig i skrift" samma sak som att verkligen vilja skriva och dessutom ha något att skriva om. Å andra sidan - en bra skribent kan få en text om montering av hjulsidor att bli en fängslande läsning! :)

Tycker de allra flesta frilansare sköter sig exemplariskt och jag har läst många spaltmil om bilar och händelser jag egentligen inte borde ha något större intresse av... ;)
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Som proff...profiss...proffe...professionell yrkesman med det skrivna ordet som levebröd, måste jag ge frilansarna en eloge och guldstjärna i kanten.
Det märks att herrarna tycker om att skriva och gör man det så tycker merparten av läsarna om det.

Copy
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Jag tar åt mig av och glädjer mig åt Copys och Listes komplimanger :)

Jag hoppas att mina dagboksnoteringar kan vara intressanta och läsvärda trots att min bil inte är speciellt unik, och trots att det för närvarande inte händer så mycket med den. Hoppas helt enkelt att någon tycker det är ens hälften så roligt att läsa om min bil, som jag tycker att det är roligt att skriva om den :)

///M vh
Kalle H, BMW CS(syd)#5120
Är du redan användare? Logga in i menyn.