|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
va inne å kolla på "frilansare" under galleriet för ett tag sen... undrar bara va dom gör för specielt för bmwpower? kanske är helt bakom flötet nu men...:) | |
|
Vi bidrar med info och bilder på våra bilar samt skriver dagbok om dem. Några frilansare gör även ett och annat reportage. That's about it... ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
| okej...så dom har inget me sidan å göra igentligen? | |
|
Vi har ju fått förtroendet av BMWPower att skriva, men design, kodning, uppdatering och administration av BMWPower sköts av "medarbetarna" :) Länk |
|
|
Sorry fel länk...kolla på följande istället: Länk |
|
|
okej..de där har ja sett!! hur blir man frilansare då? |
|
|
Man blir i vanliga fall tillfrågad av någon från BMWPower. I mitt fall så skrev jag dock till Janne och anmälde mitt intresse, och efter ett tag när han tyckte att det var dags för fler frilansare frågade han mig om jag fortfarande var intresserad. Det var jag. Vad jag förstått så är det för närvarande inte aktuellt med fler frilansare, men det kan ju ha ändrats.... //Kalle |
|
|
Jag blev tillfrågad av Asken på BMWPOWER om jag ville bli frilansare. Jag vet inte om man kan fråga om att bli det, alla som jag har pratat med har blivit tillfrågade i alla fall. //Schnitzer |
|
|
Med största sannolikhet så bedöms säkert en "frilansare" utifrån vad han har i sin bilpark (som synes av listan med frilansare så är spridningen i modeller bred, vilket är positivt). Förutom bilen så tas nog även i beaktan om personen i fråga har relativt lätt för att uttrycka sig i skrift, vilket lätt kan kontrolleras i forumet... Jag tcyker att påfundet "Frilansare" är kul och mycket lyckat! Schnitzer: Klart man kan fråga om man får bli frilansare, man har ju inget att förlora. Tror dock att chansen är minimal om man inte har rätt förutsättningar enligt ovan. Jag tror benhårt på att jag hade fått bli frilansare om jag köper mig en Z8 och skriver ett mail till BMWPower och bönar och ber att få bli frilansare. ;) roadZter |
|
|
Ja, det är kul med frilansare faktiskt. Man undrar ibland om det är många som är inne och läser på de sidorna? De flesta kanske håller till på forumet där man kan göra sig hörd lättare. Man vet faktiskt inte riktigt vad man ska skriva ibland, vore kul om man kunde få lite frågor på de som har hänt med bilen, om någon behöver hjälp och liknande så man kunde få lite kontakt med andra liksinnade, det är ju det som är svårt. Bra att forumet finns då. //Schnitzer |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ett oklanderligt forumdeltagande är grunden för att bli tillfrågad som som frilansare. MVH Hasso Länk |
|
Mina frilansarsidor har haft följande besökare. Länk 4991 st. Länk 6236 st. Länk 1256 st. Detta tyder ju på att dagboken ÄR poppis. Förvisso så kommer ju mina dagboksinlägg med i uppdaterat på BMWPowers startsida så då är det ju säkert samma besökare flera gånger. _____ Micke Länk |
|
|
hasso: Nu förstår jag inte, "oklanderligt forumdeltagande", du är ju frilanasare?! ;) roadZter |
|
sebbe_bmw |
DZ: Vad är nu detta? Varför har du sålt bilen? Känns väl onödigt när du hade en sådan fin vagn! Sebbe |
|
okej...va bara mest kul å veta lite mer om "frilansarna" här på forumet... men ja har inte fattat till 100% va dom/ni gör....är de bara att man ska skriva på forumet å hjälpa andra med problem lr? |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
DanneZeta: Jag begär inte att du ska det heller;) Lazereye:Vi är till för att roa er andra, med kul inlägg, intressant?Skoj läsning. Några hjälper till med problemlösningar på forumet.Det är väl så att det är bra med en referensbil av olika modeller,för att få lite ideér om sin egen bil att jämnföra med. Sedan jobbar ju en del av oss med lika mycket med bilproblem vid sidan av detta forum.via mejl och annan kontakt.Men det ingår inte i själva frilansandet. MVH Hasso Länk |
| okej...så då är de inte så stor skilland att vara frilansare och vanlig forum-besökare...bara att man är utvald av bmwpower,men de är ju i försej rätt skoj att vara....är ju bra att såna finns här! | |
| Jag tipsade inte programmer om DZ:s 540 nejdå:) | |
| Hasso, du är iaf ganska oklanderlig :D | |
Copy:Ingen rödnäsa än i allfall;) MVH Hasso Länk |
|
Hasso, med den stavningen gissar jag att näsan är...röd :DD God jul önskar copy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.