|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Angående huvemblem så tycker jag att de är snygga när de är slitna/delvis avfärgade. Har sett många som bytt till nya emblem eller ännu värre målat i de gamla... Jaja, sån är jag, dömmer inte er som tycker annorlunda ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Tja, bedöm själva... Brgds Mike Länk |
|
|
M5-Ike: Har du RRR som Reg??? Lite coolt faktiskt... Till och med morr på plåten =) he he.. Mor och far har 666 på sin lilla Antracit gråa Golf :) _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Jag har en emblemfråga: märkete att nästan merparten av alla BMW som jag har sett under sista veckan är utan modellemblem. Såg i går en gubbe i keps som hade sproilans E46 utan emblem. Inte kan jag tänka mig attr kepsen tog sig tid och besvär att ta bort emblemen. Min fråga är alltså: kan det vara så at BMW inte sätter emblemen på alla bilar redan i fabriken? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Märkets vara eller inte! Eviga frågan. Jag tror att det finns fler anledningar än utseende gällande märkets vara eller inte vara. Är det inte så att M märket är världens mest sålda tillbehör inom BMW. :) |
|
|
Kostnadsfritt tillval utan emblem bagagelucka. MVH Stephan |
|
|
Fördelen med en bil som är ren från modellbeteckningar och emblem är att den är betydligt enklare att tvätta. Samt snyggare och renare linjer. Det är i allafall min personliga åsikt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.