|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag har inte heller nått emblem på bakluckan. Inte heller på huven, Det ser väldigt cleent ut när huven är slät. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
Min åsikt är att det är snyggare utan emblem. Mer symetriskt och stilrent tycker jag, i alla fall på E32. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Mitt sitter där det ska. Länk Länk Länk _____ Micke Länk |
|
|
Jag tycker som många andra att det är stilrenare utan. Men det är absolut inte fult med heller! Det enda som stör mig är när man sätter på "fel" emblem, särskilt om man tar ett emblem från en värre modell. Tydligt ex: hårt stylad 518i med M5-emblem, finns det något töntigare? Tuning före styling är min devis! Mvh Daniel |
|
|
Min saknar emblem men om det inte vore för att det ser tokigt ut med kromat emblem med shadowline-look så hade jag nog satt dit det. Fast kanske ett 518-märke då... Fanns emblem på shadowlinemodellerna av e28 förresten? Tror aldrig jag har sett det ----------- Länk |
|
|
Jag tycker att emblem är jättefint! Har tex ett bamsesnyggt 318i märke bak på min... Länk ...325iX --------------- Magnus M, BMWcs NORD 4047 --------------- 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
| Det är ju som att ha vikten och längden på sig själv tatuerat i pannan !!! | |
|
På min bil var dom redan borta vid köp..inga färgskillnader dock..men hade dom suttit där vid köp hade jag knappast tagit bort dom pga färgskillnad i lacken..är ju såå fult när det syns i lacken efter märket. ----------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
jag tycker det är olika för olika BMW...på min 318 E30 ser det bättre ut med ingen beteckning men på en E34 tycker jag att det ser bättre ut... /Henke BMW CS #5075 |
|
|
sadanber: Håller helt klart med dig om att man inte kan sätta ett M5:a emblem på en hårt stylad 518i men om man gör det på en hårt trimmad 535i då ? är det lika fel ? för jag funderar allvarligt på det... _____________ Länk |
|
| Jag köpte precis en 525i -90, & på den hade den förra ägaren satt på M5 emblem både bak & fram. Jag har varit i valet & kvalet om jag ska ta bort dom. På min förra 520 satt det inga emblem alls & det är snyggt. Men å andra sidan vet man ju inte hur förra ägaren har fäst emblemen. Kanske sitter som fan. & M5 emblemet är ju snyggt. Svårt! | |
Aldric |
Jag har ett litet runt emblem med texten PPI, storlekordningen 50-öring. Det är dom som byggde mitt framsystem, och så äckligt dyra som dom högtalarna var tänkte jag att det kunde vara värt att visa upp, men det syns bara om man tittar efter. För övrigt är det väl inte så viktigt antar jag ... |
|
Det är väl helt upp till en själv. Tycker man det är trevligt med emblem ska man väl ha det och tvärt om. (Men man ska väl inte skämmas över att ha stor motor, om man nu har det... hehe) |
|
|
Glömde tilläga att BMWemblemet på huv och baklucka är ju näst intill kriminellt att ta bort. Förstår mig inte på folk som gör detta, skäms ni över att köra BMW eller??? Det ska synas att man kör världens bästa bil... |
|
|
Wrath: vadå "som zlaatan"?????? jag kör åsså utan emblem för det var redan borttaget när jag köpte den. Men om det hade varit kvar hade jag nog tagit bort det iaf. |
|
|
Hahaha.. Som satan , brukar säja Zlataan itsället ! :) tänker på fotbollsspelaren _____________ Länk |
|
|
jag har inte heller modellbetäkningen på min bagagelucka men jag har kvar bmw märken fram och bak m endetär ju dom där gamla snygga dom nya ser ju så mesiga och konstiga ut mot dom jag har icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
|
Wrath: Jag säget likadant! hehe Vet om domsom äger M5or som bytyer till 518 för att slippa att folk drar åt sig örornen och får ha begör och går och lånar den! Sen att exempelvis vissa Prsche ägare och andra bil ägare får en smärre shock när dom trampar på gasen är en annan sak =) Fast att göra tväsremot 518 till M5... Då är det ju Fjantigt!! Själv har jag inga 525i märken bak! Tycker det ser snyggare ut utan! Sen fanns som inte där när jag köpte den heller! Istället så sittter det ett udda flag märke där bak med BMW:s motorsort färger! Udda=Ja.. Snyggt=NJA Att sedan ta bort BMW emblemen på Huv och Baklucka... Må ju vara rena hädelesen!! Tjo _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Jag hade inte heller nån mod-beteckning på min när jag köpte den. Ser faktist snyggt ut, utan. Din Bmw är som din kropp, den behöver uppsöka verkstan ibland. Mvh:FrIIk |
|
|
När jag köpte bilen så fick jag den utan några model beteckning, kanske det inte passar till en bil med svarta lister! Jag tycker det ser lite hemligsfullt speciellt närman står vid röd ljuset! Sen kör man ifrån det mesta! Fast jag gö det inte så ofta, lite barnsligt kanske! Fast jag vill ha märke där det står BMW med alpina färg eller något sånt bak på bagageluckan! Finns det något sånt???? MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.