|
|
|
|---|---|
|
Vilken julafton! Skulle iväg idag och hämta svärföräldrarna till julmiddagen.Kliver ut i kylan -21 men haft värmare i 4timmar vrider om nyckeln och bilen startar ej?? full stret på elen i övrigt på lampor c-lås etc men ingen startmotor vill dra runt ?? Är det ngt skydd(spänningsreg) för datorer eller? Hyfsat sur fick man ta frugans Mondeo som stått i 4dagar UTAN värmare och den startar på ett kick.... Suck! | |
|
Klickar det bara? Mycket kortkörningar och använt elvärme på (_!_), elbakruta mm? Då jag själv gjort detta har batteriet torskat för mig. Du kan stoppa en laddare på pluspolen i motorhuven och minus på tex ngn av skruvarn a till fjäderbensfästet och låta det stå minst ett halvt dygn. Be för säkerhets skull din verkstad mäta upp batteriet detta borde falla under nybilsgaratin gissar jag. Asken |
|
|
lät juh inte klokt det där, min 535a stod i minus 30, i 1 dygn, startade iaf.... /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
sebbe_bmw |
Hur har bilen vart att starta i lite mindre sträng kyla? Har den gått runt segt eller liknande? Sebbe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.