|
|
|
|---|---|
| Fick med två nya däck med bilen jag köpte, Ceat Tornado heter dom. Är det någon som vet nåt om märket. Har själv aldrig hört talas om det. | |
|
Aldig någonsin hört talas om det märket. Är de regumerade? Det finns ju massor av lågpris däck med konstiga namn, tex. Riken och Askim tyre. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
| Vore ju kul om nån har kört på dom, så att jag vet om det ens är värt att slänga på dom eller köpa två nya däck direkt istället. | |
| Lågprisskräp, tyvärr. Bara att kasta om du tänkt ha dom på en nyare och/eller snabbare bil. | |
|
Hade Ceat däck på en Golf II dom var helt okej duger att åka på, Ceat är lågprismärket av Pirelli har jag för mig dom är inte regumerade. MVH Stephan |
|
Deliq |
Har Ceat Touring på e30 touringen :D Ja, dom heter så !! Ganska kul att ha Touring i stor text på på däcket till en touring. Helt OK däck, ganska tysta faktiskt, upplevs tystare än polarens GY på en 323 -86. M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.