|
|
|
|---|---|
|
Hej! Idag när jag skulle iväg och hämta min kära flickvän så startade jag upp bilen och drog på kupéfläkten på max samtidigt som jag skulle skrapa rutorna. Nu var det ca 10grader kallt och fläkten började låta ganska illa. Det låter inte som att något löv skulle ha fastnat utan snarare något lager eller dylikt. Är det någon här som vet vad det kan vara eller har haft liknande problem? Bilen är en 323 -96. Tacksam för svar! mvh Larsa | |
|
Är nog kölden som gör att det krymper lite i bussningarna min 325 pep lite i dag med-18gr.orkar du inte vänta på våren dra på fläkten o spaya lite låsolja i luftintaget. Länk |
|
| Min piper ibland, åkte och kolla vad dom skulle ha för att fixa det. 5 lax ville han ha, så det får nog pipa en stund till. Får höja musiken istället | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Temperturskillnader ställer till en del förutsedda och oförutsedda fenomen. Airbaglampan kan tändas på vissa bilmodeller tillfälligt pga kyla, fläktar gnisslar,det knarrar i fjädring,styrning mm mm.Sånt man får leva med.Svårt att inverka på materials känslighet för temperaturväxlingar. MVH Hasso Länk |
|
Ok, tack för svaren. Hoppas det blir bättre när det blir varmare. mvh Larsa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.